• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Jak zwrócić towar do sklepu internetowego 4F?
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 29maj 2020

    Jak zwrócić towar do sklepu internetowego 4F?

    Zrobiłeś zakupy w sklepie internetowym 4F i planujesz zwrot? Chcesz wiedzieć, czy możesz zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym online? Poniżej podpowiadamy jak wygodnie zwrócić towar do sklepu internetowego.

    sklep internetowy, zwrot towarów do e-sklepu

    4F proponuje jakościową odzież sportową oraz akcesoria przydatne miłośnikom sportu. Markę 4F dobrze znają fani treningów i wypraw outdoorowych. Sklep kieruje swoją ofertę do profesjonalistów, jak i do amatorów, którzy stawiają na jakościowe materiały i ciekawy design w codziennych stylizacjach. Sklep internetowy 4F należy do spółki OTCF z siedzibą w Wieliczce. W ramach spółki funkcjonują takie marki jak: 4F, 4f junior, 4FPROteam, Outhorn, 4Faces, Everhill. Spółka jest też dystrybutorem obuwia i odzieży Under Amour na polskim rynku. Firma posiada wieloletnie doświadczenie, łącząc miłość do sportu i mody. Pierwszy sklep został uruchomiony w 2003 roku, aktualnie marka działa także za granicą i współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim.

    Spis treści

    • Jak zwrócić towar do sklepu internetowego?
    • Od czego rozpoczyna się procedura zwrotu?
    • Przygotuj odpowiednio przesyłkę
    • Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego
    • Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczyny?
    • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Jak zwrócić towar do sklepu internetowego?

    4F podobnie jak większość znanych marek sportowych prowadzi też działalność internetową, Ubrania i produkty pod szyldem tej marki możemy znaleźć online, pod adresem 4f.com.pl E-commerce oferuje elastyczność i wygodę — dając konsumentom możliwość robienia zakupów z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Takie udogodnienia sprzyjają impulsywnym i często nie przemyślanym zakupom. Pamiętaj, że jeśli zamówiony towar nie spełni naszych oczekiwań, jako konsument, masz prawo zwrócić produkt bez podawania przyczyny. Jak zwrócić towar do sklepu internetowego 4F?

    Od czego rozpoczyna się procedura zwrotu?

    Jeśli chcesz zwrócić towar do sklepu internetowego, możesz odesłać go na kilka sposobów.
    Przed rozpoczęciem procesu zwrotu musisz zweryfikować kilka informacji. Sposób zwrotu będzie uzależniony od odpowiedzi na poniższe pytania:

    • Czy jesteś zalogowany na serwisie 4F? tj. czy dokonałeś zakupu jako zarejestrowany użytkownik?
    • Jaki sposób dostawy wybrałeś podczas składania zamówienia? Jakim sposobem paczka z towarem, który chcesz zwrócić, została do
    • Ciebie dostarczona? Skorzystałeś z Kuriera? Paczkomatu InPost? Czy z możliwości odbioru osobistego w salonie?
    • Jak zostało opłacone zamówienie? Czy płaciłeś za dostarczony towar z wykorzystaniem konta internetowego bądź skorzystałeś z płatności za pobraniem?

    W pierwszym kroku musisz powiadomić sklep o fakcie odstąpieniu od umowy. Jeśli nie posiadasz konta użytkownika i chcesz zwrócić towar, musisz wysłać stosowne oświadczenie. Wiadomość mailowa powinna zostać wysłana na adres esklep@4fcom.pl. Aby cały proces przebiegał sprawnie, pamiętaj o zweryfikowaniu prawdziwości przesłanych informacji. Swoją wiadomość odpowiednio zatytułuj, już w tytule podaj swój numer zamówienia. Treść maila powinna zawierać Twoje imię i nazwisko. Konieczny będzie adres korespondencyjny i numer konta bankowego, na który powinna zostać zwrócona należność. Dokładnie opisz produkt, który zwracasz — podaj nazwę i numer zamówienia. Bezbłędne i precyzyjnie napisane zgłoszenie przyśpieszy cały proces.

    Szczegóły w regulaminie sklepu internetowego 4F: https://4f.com.pl/regulamin

    Jeśli masz wątpliwości w kontekście formularza, możesz skorzystać z bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Sklepu Internetowego 4F, możesz zadzwonić na numer: 12 384 80 45.

    Przygotuj odpowiednio przesyłkę

    Po wysłaniu zgłoszenia poczekaj na potwierdzenie. W mailu zwrotnym powinieneś otrzymać numer zwrotu. Przesłany numer umieść na paczce zwrotnej obok adresu, na który wyślesz przesyłkę. Do paczki dołącz podpisane oświadczenie odstąpienia od umowy. Wydruk i ręczny podpis oświadczenia jest konieczny! Zapakuj dokładnie towar. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki, posłuż się folią bąbelkową i mocną taśmą klejącą. Musisz mieć pewność, że paczka dotrze do magazynu w nienaruszonym stanie. Wybierz sztywne pudełko i zabezpieczenia, które uchronią towar przed wilgocią.

    Starannie zapakowaną przesyłkę prześlij na adres:

    OTCF S.A. Sklep Internetowy
    ul. Miechowska 56
    32-340 Wolbrom

    Producent zastrzega, aby nie odsyłać paczek za pobraniem bądź do paczkomatów InPost, ponieważ nie ma technicznej możliwości odbioru tego typu przesyłek. Zwrot towarów do magazynu odbywa się na koszt klienta. Przesyłka do 4F musi zostać opłacona przez Ciebie na etapie zamawiania usługi kurierskiej. Darmowego zwrotu można dokonać w sklepie stacjonarnym. Co ważne, nawet jeśli wymienimy towar zakupiony online to zwrot w sklepie, zostanie on rozliczony gotówkowo.

    Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego

    W kontekście 4F często pojawia się pytania: Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym online? Zakupiony towar można zwrócić bezpośrednio w firmowym sklepie stacjonarnym. Sklepy 4F znajdują się w większości większych centrów handlowych, jednak nie każdy z punktów obsługuje zwroty towarów zakupionych online. Tutaj znajduje się lista sklepów 4F, w których możesz zwrócić towar ze sklepu internetowego: https://4f.com.pl/lista-sklepow

    W przypadku tych lokalizacji nie ma znaczenia, jakim kanałem zakupiłeś swój towar. Wszystkie rzeczy zakupione online możesz zwrócić stacjonarnie. Jeśli znalazłeś już swój punkt, wystarczy, że fizycznie zaniesiesz ubrania czy akcesoria do sklepu. Wysyłka towaru do sklepu nie jest możliwa, na ten moment 4F nie oferuje takiej opcji, zwracając towar, musisz zgłosić się do sklepu osobiście.

    Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczyny?

    Tak, jeśli zawarłeś umowę na odległość, masz prawo odstąpić od tej umowy w terminie 30 dni. Ten proceder odbędzie się bez ponoszenia kosztów z Twojej strony. Ryzyko obsługi zwrotów przejmuje na siebie dany sklep internetowy. Podczas gdy wiele marek detalicznych odnotowało wzrost sprzedaży w wyniku zakupów online, trzeba przyznać, że znaczną część tej sprzedaży generują transakcje, które później przemieniają się w zwroty. Sklepy internetowe biorą ten czynnik pod uwagę i przygotowują przyjazną politykę zwrotów dla każdego klienta. Zwroty towaru online są bardziej rozpowszechnione niż zwroty w sklepach stacjonarnych. Z danych Globalwebindex wynika, że ​​ponad połowa konsumentów online jest bardziej skłonna zwrócić produkt, który został zakupiony online, niż produkt kupiony w sklepie. Taka tendencja jest powszechna wśród młodszych odbiorców i prawdopodobnie częściowo wynika z hojnych usług dostawy sprzedawców internetowych i łatwości, z jaką konsumenci mogą zwracać produkty online. Zwracanie produktu w sklepie wymaga również większego wysiłku od konsumentów, którzy muszą udać się do sklepu i stawić czoła kolejkom do kas i procedurom zwrotu.

    Ten problem rozwiązuje opcja zwrotów z wykorzystaniem kuriera. Jeśli chcesz zwrócić produkt do sklepu 4F, możesz to zrobić, korzystając z platformy GlobKurier.pl. Wystarczy kilka kliknięć i GOTOWE! Bez stresu i wychodzenia z domu. Wystarczy oczekiwać na wizytę kuriera, który odbierze przesyłkę i dostarczy do miejsca docelowego.

    Zobacz jak zamówić kuriera do domu i wysłać przesyłkę zwrotną do 4F:
    jak zamówić kuriera_play


    Karolina Kadłubek, BOK, GlobKurier.plKarolina Kadłubek

    Key Account Manager w firmie Globkurier.pl. Odpowiada za kontakt firmy z kluczowymi klientami. Koordynuje współpracę z przewoźnikami. Zarządza i wspiera swoim wieloletnim doświadczeniem Biuro Obsługi Klienta.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


    Poprzedni wpis << Polsko – Japońska wymiana handlowa
    Następny wpis Nadaj masowo przesyłki z GlobKurier.pl! >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest waga wolumetryczna

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Handel międzynarodowy i jego możliwości

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz