Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Jak zwrócić kosmetyki do Notino?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
29kwi 2020

Jak zwrócić kosmetyki do Notino?

   Czas czytania 4 min.

Reklamacja kosmetyków i zamówienie kuriera ze zwrotem do drogerii internetowej Notino, to kwestie, które ciekawią wielu naszych użytkowników. W tekście znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania: Jak dokonać reklamacji perfum? Jak zwrócić towar? Jak zapakować kosmetyki? Jak zamówić kuriera?

perfumy, kosmetyki, zwrot kosmetyków, Notino

Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania, z pewnością jesteś klientem Notino. Przy zakupach w trybie online ryzyko zwrotu kosmetyków jest spore. Niewłaściwy odcień? Kolor z zamówienia nie pasuje do tonu Twojej skóry, czy koloru włosów? Większość sklepów internetowych jest przygotowanych na takie sytuacje, również Notino dokłada wszelkich starań, aby proces zwrotu był dla Ciebie wyjątkowo prosty. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w pełni zadowolony z produktu, po prostu zwróć kosmetyk. Zyskasz pełny zwrot pieniędzy bądź możliwość wymiany.

Spis treści

  • Jak zwrócić towar do Notino?
  • Jak dokonać reklamacji perfum?
  • Odstąpienie od umowy — czego nie można zwrócić?
  • Jak zapakować kosmetyki?
  • Nie wyrzucaj opakowania, w którym otrzymałeś kosmetyki
  • Pamiętaj o zabezpieczeniu przesyłki
  • Gdzie wysłać zwrot?
  • Jak zamówić kuriera?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Jak zwrócić towar do Notino?

Zwrot towarów do Notino może być szybki i prosty, szczególnie jeśli wesprze Cię w tym nasza platforma GlobKurier.pl. O czym należy pamiętać, przygotowując zwrot kosmetyków? Przede wszystkim o odpowiednim zapakowaniu niechcianego towaru i prawidłowej wysyłce. Koniecznie może okazać się zapoznanie się z regulaminem sklepu oraz bezpośredni kontakt z biurem obsługi. Obecnie na zwrot kosmetyków do Notino masz, aż 90 dni. Dzięki temu reklamacja kosmetyków może przebiegać spokojnie, bez zbędnego napięcia. W drogerii Notino klienci najchętniej kupują perfumy, ale asortyment zawiera też kosmetyki kolorowe do makijażu, serie pielęgnacyjne czy zapachy do domu. Każdy z elementów podlega prawu do zwrotu i reklamacji.

Jak dokonać reklamacji perfum?

W przypadku zwrotu, warto, aby towar został przesłany jak najszybciej bez zbędnej zwłoki. Regulamin sklepu definiuje termin do 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Wedle obowiązującego prawa klient może dokonać zwrotu zamówionych towarów bez podania przyczyny. Ma na to 14 dni od momentu, w którym towar zostanie do niego dostarczony. Notino wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i wydłuża ten czas do 90 dni. Jeśli klient zdecyduje się na zwrot towaru bez podania przyczyny, musi powiadomić sklep, o tym fakcie pisząc na adres mailowy udostępniony na stronie internetowej, bądź zgłaszając status telefonicznie:

e-mail info@notino.pl
numer tel. 22 208 19 42

Odstąpienie od umowy — czego nie można zwrócić?

W Notino specjalnie na życzenie klienta wykonywany jest laserowy grawer. To świetny pomysł dla prezent dla bliskiej osoby. Personalizowaną dedykację można umieścić na perfumach czy kosmetykach. To bardzo popularna usługa, jednak należy pamiętać, że tak przygotowanego towaru nie można zwrócić. Dokonując zakupu tego typu, warto przetestować zapachy i kosmetyki wcześniej. To pomoże uniknąć rozczarowania. Należy zaznaczyć, że zwrotom podlegają produkty bez wyraźnego znaku użytkowania. Jeśli użytkowany produkt miał kontakt ze skórą, z powodów higienicznych nie może zostać zwrócony. Otwarte i użytkowane kosmetyki nie mogą podlegać zwrotowi.

Szczegółowy regulamin sklepu znajduje się tutaj:
https://i.notino.com/files/4/regulamin_zakupow_pl.pdf

Wzorzec odstąpienia od umowy:
https://i.notino.com/files/4/formularz-odstapienia-od-umowy.pdf

Jak zapakować kosmetyki?

Pakowanie kosmetyków do wysyłki może być problematyczne dla osób, które nie mają doświadczenia w przygotowywaniu paczek. Trzeba mieć świadomość, że chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo. Reklamacja czy zwrot przebiegną bez problemu, jeśli towar dotrze do magazynu Notino w nienaruszonym stanie. Wysyłka, szczególnie perfum, ale też innych produktów do makijażu, wymaga zrozumienia zasad przewozów kurierskich i reguł bezpiecznego pakowania. Najczęściej możesz użyć opakowań, w których paczka z kosmetykami została do Ciebie dostarczona. Jak zapakować kosmetyki możesz sprawdzić na stronie: Jak wysłać kosmetyki kurierem?

Nie wyrzucaj opakowania, w którym otrzymałeś kosmetyki

Notino jako drogeria z doświadczeniem wypracowała system skutecznego pakowania kosmetyków. Pamiętaj, aby przy rozpakowaniu paczki nie wyrzucać folii bąbelkowej, czy innej wyściółki dołączonej do opakowania. W przypadku zwrotu perfum do Notino te elementy amortyzacyjne mogą mieć kluczowe znaczenie. Zadbaj o to, aby opakowanie kosmetyku nie odbijało się od ścianek zewnętrznego pudełka. Każda paczka odbierana przez kuriera ma do pokonania długą drogę. Przesyłka transportowana jest w ciężarówkach, trafia do sortowni, bywa przekazywana z rąk do rąk. Nawet przy największej uważności kuriera jest wielokrotnie narażona na ryzyko uszkodzenia. Tego zagrożenia nie da się wyeliminować w ramach standardowej wysyłki, dlatego odpowiednie opakowanie jest kluczem do sukcesu.

Pamiętaj o zabezpieczeniu przesyłki

Przy każdej przesyłce, nie tylko podczas zwrotu kosmetyków, warto umieść ofoliowany towar w mocnym i sztywnym pudełku wykonanym specjalnie do tego celu. Zewnętrzne opakowanie lub pudełko powinno być solidne i sztywne, aby zapobiec uszkodzeniu szklanej buteleczki perfum czy podkładu do twarzy. Bez właściwych materiałów do pakowania: pudełek z tektury falistej, mocnej taśmy klejącej, folii bąbelkowej, wyściółki czy styropianu sprawna wysyłka kosmetyków nie byłaby możliwa.

Gdzie wysłać zwrot?

To kluczowa informacja 🙂 Jeśli chcesz, aby zwrot kosmetyków do Notino przebiegła jak najszybciej, pamiętaj o poprawnym zaadresowaniu przesyłki. Aby zwrócić towar zakupiony w drogerii online, przesyłkę należy kierować na adres Notino, ul. Kamienna 19B/LU5 w Krakowie. Pamiętaj, aby sprawdzić poprawność tych danych. Zerknij dwa razy także na zgodność swoich danych kontaktowych. Wypełniając formularz łatwo o pomyłkę, okazuje się, że to właśnie błędne zaadresowanie bądź pomylone numery telefonu są główną przyczyną opóźnień w dostawie. “Zjedzona” cyferka może wpłynąć na czas uznania zwrotu, dlatego sprawdź poprawność danych kontaktowych dwa razy.

Notino może wstrzymać płatność za zwracany towar, do momentu, w którym przesyłka fizycznie nie dotrze do magazynu. Co ważne, jeśli zdecydujesz się zwrócić towar w ciągu pierwszych 14 dniu, przysługuje Ci zwrot kosztów dostawy. Notino zwróci kwotę definiowaną jako najtańszą oferowaną formę dostawy.

Jak zamówić kuriera?

Kurier do Notino może być zamówiony online, przy pomocy prostego formularza.
Za pośrednictwem platformy GlobKurier.pl możesz zamówić kuriera, który dostarczy Twoją paczkę do NOTINO we wskazanym przez Ciebie terminie. Wystarczy, że w pola formularza wpiszesz swoje miejsce zamieszkania, dane kontaktowe i adres docelowy, czyli:

Notino,
ul. Kamienna 19B/LU5
30-001 Kraków

Następnie z listy dostępnych kurierów, wybierz dostawcę odpowiedniego dla siebie. Opłać zlecenie i gotowe 🙂 Teraz możesz czekać na wizytę kuriera. Sprawdź opcję dla zalogowanych użytkowników — możesz zyskać więcej i wysyłać przesyłki kurierem taniej. Rejestracja na GlobKurier.pl jest zupełnie darmowa.

zamów tanio przesyłki


Karolina Kadłubek, BOK, GlobKurier.plKarolina Kadłubek

Key Account Manager w firmie Globkurier.pl. Odpowiada za kontakt firmy z kluczowymi klientami. Koordynuje współpracę z przewoźnikami. Zarządza i wspiera swoim wieloletnim doświadczeniem Biuro Obsługi Klienta.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Przesyłki paletowe i drobnicowe za granicę – obniż koszty!
Następny wpis Jak kurierzy pracują w Majówkę? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter