• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Deezee zwroty – Jak zwrócić buty do sklepu Deezee
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 17wrz 2020

    Deezee zwroty – Jak zwrócić buty do sklepu Deezee

    Zamówione buty okazały się za małe? To żaden problem! Zwrot obuwia do DeeZee jest naprawdę łatwym zadaniem, możesz zamówić kuriera pod drzwi i odesłać towar. Sprawdź, jak najtaniej wysłać paczkę zwrotną do DeeZee. Dowiesz się też, co powinnaś wiedzieć o procedurze reklamacyjnej.

    zwrot butów do DeeZee

    Spis treści

    • DeeZee popularność w sieci
    • Jak zwrócić towary DeeZee?
    • Gdzie wysłać paczkę z towarem?
    • Jakie towary nie podlegają zwrotowi?
    • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    DeeZee popularność w sieci

    DeeZee w imponującym tempie z przedsiębiorstwa rodzinnego stał się ogólnopolską marką kochaną przez tysiące kobiet w Polsce. Kobiety chętnie zamawiają buty online doceniając jakość samego obuwia, jak i poziom obsługi proponowany przez sklep. Dodatkowo przekonuje fakt, że aktualnie z DeeZee współpracują gwiazdy z pierwszych stron gazet, influenserzy i projektanci mody. Sklep dezee.pl od lat funkcjonuje w przestrzeni online, dlatego szybko dostosował się do aktualnej sytuacji rynkowej związanej z pandemią. Marka skorzystała na tym, że w wyniku panującego wirusa coraz więcej kobiet decyduje się na zakup obuwia przez internet. Grupa CCC posiadająca udziały poinformowała, że sprzedaż z e-commerce w ostatnim okresie wzrosła aż o 53% (źródło: wirtualnemedia.pl). W związku z widocznych skokiem zakupów w e-commerce zwroty obuwia stały się codziennością. Klienci masowo kupują i odsyłają po przymierzeniu buty. Jak z perspektywy klienta przygotować zwrot, żeby przyśpieszyć cały proces?

    Jak zwrócić towary DeeZee?

    Wszyscy aktualnie kupujemy online, jednak w przypadku butów wzmożone zakupy oznaczają wzmożone zwroty. Pamiętaj, że prawo do zwrotu dotyczy każdego konsumenta realizującego zakupy online. Jeśli zamówiłaś buty, które po zmierzeniu nie spełniają Twoich oczekiwań. Masz prawo zwrócić towar bez podawania konkretnej przyczyny i to wynika bezpośrednio z przepisów prawa. DeeZee wydłuża terminy i pozwala klientom na zwroty do 30 dni. Na swojej stronie oficjalnie podaje, że w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy kupujący otrzyma zwrot środków na koncie przelewem bankowym. Jeśli płaciłaś za buty przy odbiorze, wypełniając formularz zwrotu, koniecznie podaj numer konta bankowego, na który ma zostać zrealizowany przelew. Masz wątpliwości co do samej procedury? Możesz zapytać o szczegóły konsultanta, numer infolinii to: 534 544 447

    Szczegółowy regulamin sklepu znajduje się na stronie:
    https://deezee.pl/regulamin

    Aby dokonać zwrotu, musisz zacząć od odpowiedniego zapakowania produktu. To bardzo ważne, nie chcesz przecież, aby towar został uszkodzony w transporcie. W przypadku zniszczeń zwrot może nie zostać uwzględniony. Odpowiednie spakowanie niechcianych butów jest Twoją odpowiedzialnością. Posłuż się oryginalnym opakowaniem i wykorzystaj materiały amortyzujące. Folia bąbelkowa, wypełniacze i inne warstwy ochronne zabezpieczą obuwie przed wilgocią. Dokładnie oklej przesyłkę taśmą, pamiętaj, że najczęściej przechodzi ona długą drogę, jest transportowana w ciężarówkach, trafia do sortowni i jest przekazywana z rąk do rąk. Bez odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia kurier nie weźmie odpowiedzialności za Twoją przesyłkę.

    Jeśli zależy Ci na szybkim zwrocie należności, weź pod uwagę sugestię sklepu i wypełnij formularz zwrotu. DeeZee ułatwia konsumentom zwrot i dołącza wydrukowany formularz do paczki wraz z dowodem zakupu. Wydrukowany formularz zgubił się w trakcie? Gotowy wzór do pobrania znajdziesz na stronie internetowej DeeZee. Przy wypełnieniu dokumentacji zwróć szczególną uwagę na poprawność danych. Każda pomyłka czy to w numerze konta, czy w kodzie pocztowym może opóźnić realizację zwrotu.

    Gdzie wysłać paczkę z towarem?

    Na oficjalnej stronie internetowej podany jest adres, na który należy kierować zwroty. Każdy zwrot powinien trafić do specjalnie utworzonego Działu Zwrotu i Reklamacji. Pod podanym adresem pracownicy odbiorą paczkę i uruchomią procedury mające na celu zatwierdzenie zwrotu.

    Adres, na jaki należy zaadresować przesyłkę:
    DeeZee.pl Dział Zwrotów
    i Reklamacji
    ul. Krakowska 87
    32-050 Skawina

    Ważne!
    To kupujący ponosi koszt zwrotu przesyłki

    Realizując zwrot obuwia do DeeZee musisz być świadoma, że ponosisz koszty wysyłki paczki. Sklep nie oferuje darmowych zwrotów, to klient jest zobowiązany do opłacenia usługi kurierskiej. Jak zamówić kuriera, który dostarczy paczkę do DeeZee? Wystarczy, że skorzystasz z platformy GlobKurier.pl i szybkiej porównywarki cen. Wpisz parametry swojej paczki i jej wagę, a na tej podstawie system podpowie najtańsze dostępne opcje. Wybierz dostawcę, który spełnia Twoje wymagania, opłać usługę, wydrukuj list przewozowy i naklej na paczkę. Tak oklejoną przesyłkę kurier odbierze i dostarczy pod wskazany adres.

    jak wysłać telewizor wycena kurier przesyłka ostrożnie

    Sklep DeeZee nie pokrywa kosztów zwrotu przesyłek, dlatego też paczka wysłana za pobraniem nie zostanie przyjęta przez obsługę Działu Zwrotu i Reklamacji. Klient może zanieść paczkę osobiście do oddziału w Skawinie, jednak ze względu na panującą epidemię sklep prosi o rezygnacje z osobistych wizyt. W takiej sytuacji polecamy zwrot towaru kurierem. To szybkie załatwienie sprawy bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy, że zamówisz usługę kurierską w modelu door to door.

    Jakie towary nie podlegają zwrotowi?

    Zwrot obuwia zdarza się często i jest normalnością w procesie handlowym, należy jednak pamiętać o kluczowych zasadach. Jeśli zwracane buty są zniszczone, noszą ślady użytkowania, są rozdarte lub brudne zwrot nie będzie możliwy. Zwrotom podlegają jedynie nieużywane towary. Reklamacje można zgłosić w przypadku gdy dostarczony towar posiada dane fabryczne. Warto udokumentować te wady i zrobić zdjęcie zaraz po otworzeniu przesyłki.

    zarejestruj się i wysyłaj taniej z Globkurier

    Chcesz wiedzieć więcej w temacie zwrotów? Przeczytaj kolejne artykuły: 

    ↠ Jak dokonać zwrotu towarów do sklepu przez GlobKurier? 

    ↠ Termin odstąpienia od umowy, korzystanie z rzeczy przed odstąpieniem od umowy 

    ↠  Kiedy paczka wraca do nadawcy? 


    GlobKurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


    Poprzedni wpis << Jak wysłać paczkę na Ukrainę?
    Następny wpis Nadaj tanio paczkę do Paczkomatu InPost! >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

    Czym jest kod celny?

    Czym jest kod CN?

    Czy kurierzy pracują w sobotę?

    Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

    Czym jest waga wolumetryczna

    Obchody 50-lecia firmy FedEx. Współpraca biznesowa
    z GlobKurier

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz