Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Jak oszczędzać na wysyłkach, transporcie i logistyce?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
01mar 2024

Jak oszczędzać na wysyłkach, transporcie i logistyce?

   Czas czytania 3 min.

Prowadzisz swój biznes online? Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub hurtowni i często nadajesz przesyłki? Niezależnie czy prowadzisz mały biznes czy duży ecommerce – wysyłanie paczek kurierskich może być czasochłonne i drogie. Jest jednak rozwiązanie, które pozwala nadawać tanie i szybkie przesyłki!

Globkurier.pl powstał po to, żeby wspierać przedsiębiorców i firmy w oszczędności kosztów transportowych jak i we wzroście efektywności.

Poniżej przestawiamy 7 tipów/wskazówek, powodów dla których warto związać się z platformą transportową GlobKurier.

jak oszczędzać na wysyłkach

Spis treści

  • 1. Zrabatowani przewoźnicy
  • 2. Wysyłka paczek bez zbędnych formalności
  • 3. Redukcja opłaty na niestandard
  • 4. Oszczędność na dodatkach za dłużycę
  • 5. Optymalizacja przy kodach stref odległych
  • 6. Mniej wydajesz ze wzorów wag wolumetrycznych
  • 7. Wariator adresów pod danego przewoźnika
  • 8. Dywersyfikacja wolumenów na rożnych przewoźników

1. Zrabatowani przewoźnicy

Najczęściej problemem małych sklepów, które nadają przesyłki kurierskie jest wysoka cena. Mały wolumen paczek nie pozwala osiągnąć preferencyjnych stawek. Często właściciele ecommerce muszą decydować się na usługi jednej firmy kurierskiej, aby ograniczyć koszty. Rozwiązaniem tego problemu jest współpraca z brokerem usług kurierskich Globkurier!

Po rejestracji masz dostęp od razu do zrabatowanych stawek wszystkich przewoźników. Zarówno na relacjach krajowych jak i międzynarodowych. Na wszystkiego rodzaju nośniki transportowe tj. Koperty DOX, paczki, palety, dłużyce, skrzynie, kontenery, naczepy FTL.

globalne dostawy

2. Wysyłka paczek bez zbędnych formalności

Korzystanie z usług GlobKuriera odbywa się bez zbędnych umów i formalności. Możesz korzystać z preferencyjnych stawek i rabatów bez podpisywania umowy i określania wolumenu przesyłek. Każdy użytkownik, który dokona rejestracji może nadawać przesyłki w dowolnym miejscu i czasie – bez dodatkowych formalności. Skorzystaj z szybkiej i intuicyjnej rejestracji. W panelu klienta zyskasz dostęp do historii przesyłek, możesz monitorować status paczki czy pobierać faktury. Do wszystkiego masz dostęp dzięki jednej platformie!

3. Redukcja opłaty na niestandard

Każdy z przewoźników ma inne wzory na wyliczenie opłat niestandardowych. Dzięki temu, że na GlobKurier ma ponad 50 przewoźników, zawsze do danego transportu możesz wybrać przewoźnika, który takiej opłaty nie ma lub jest ona najmniejsza.

Jak uniknąć dopłaty za niestandard? Przed wysłaniem paczki warto sprawdzić regulamin przesyłek danego przewoźnika. Rozbieżności pomiędzy zadeklarowanym a faktycznym stanem paczki mogą skutkować naliczeniem dodatkowych opłat. Nadając paczkę, pamiętajmy o podaniu dokładnych wymiarów i gabarytów.

Zarejestruj się za darmo

4. Oszczędność na dodatkach za dłużycę

Dłużyca to element, który przekracza ustaloną przez przewoźnika długość. Każdy z przewoźników ma na to inną definicję jak i wymiary. Mając różne wysyłki możesz korzystać z różnych przewoźników dostosowując najlepszą stawkę do danego transportu. Są to realne oszczędności.

5. Optymalizacja przy kodach stref odległych

Mniej kosztów przy wysyłkach międzynarodowych. Każdy kraj ma zmieniające się kody stref odległych. Są to kody gdzie przewoźnicy doliczają dodatkowe opłaty. Wielu klientów o tym nie wie.

Współpracując z GlobKurierem nie musisz się martwić o dodatkowe koszty związane ze strefami odległymi. Zamawiając przesyłkę za granicę na naszej platformie, dopłaty przy kodach stref odległych naliczane są automatycznie. Po wpisaniu kodu pocztowego odbiorcy od razu zobaczysz finalną cenę paczki z informacją o wysokości dopłaty.

6. Mniej wydajesz ze wzorów wag wolumetrycznych

Poza wagą rzeczywistą, przewoźnicy do wycen biorą wagi wolumetryczne, które wynikają z wymiarów. Do ustalenia ceny biorą wagę większą. Np. z wagi rzeczywistej coś ma 20kg, a z wagi wolumetrycznej 80 kg, co oznacza zupełnie inny koszt. Na relacjach zagranicznych mogą one sięgać tysiące złotych.

Dlatego znów mnogość przewoźników pozwala wiele zaoszczędzić.

Wybór optymalnej usługi transportowej do ładunku jest kluczowa. I na fakturach daje realne oszczędności. Wielu z nas nie ma czasu na weryfikacje faktur, bo bazujemy na tym co mamy w umowach per dana waga rzeczywista. Jednak analiza faktur transportowych może pokazać że płacimy dużo więcej niż nam się wydawało.

7. Wariator adresów pod danego przewoźnika

GlobKurier waliduje czy dane wpisane przy składaniu zamówienia na pewno, na danego przewoźnika są poprawne. Często w firmach kurierskich zamówienia przechodzą, ale potem jest problem z doręczeniem. Wiele adresów jest uzupełnianych, tak żeby maksymalnie ograniczyć ryzyko zwrotów.

8. Dywersyfikacja wolumenów na rożnych przewoźników

W momencie przerw w działaniu danych przewoźników, czy to technologicznych czy poprzez strajki kierowców u danej firmy, możesz łatwo utrzymać responsywność swojego łańcucha dostaw przekierowując wolumeny na innego kuriera. Jak i zmieniając usługi z drogowych na lotnicze. Przy wielu czarnych łabędziach w ostatnim czasie, to już nie fanaberia o konieczność.

Dlatego silnik wysyłkowy GlobKurier, ma od razu prezentować najlepsze opcje dla danych wymiarów i wagi na danym kierunku. Tak żebyś płacił mniej. A Twój biznes się rozwijał!😊

Zamów kuriera!

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Co oznaczają statusy przesyłek?
Następny wpis GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times! >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
5 1 vote
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter