• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
          • Odprawa celna GlobKurier
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Eobuwie zwroty – Jak zwrócić towar do eobuwie.pl?
05styczeń 2021

Eobuwie zwroty – Jak zwrócić towar do eobuwie.pl?

Zakupy przez internet cieszą się ogromną popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ pozwalają na zakupy w dowolnym czasie oraz nie wymagają wychodzenia z domu i stania w licznych kolejkach, czy szukania odpowiedniego rozmiaru na półkach. Nie zmienia to jednak faktu, że może się zdarzyć, że zamówiony towar nie będzie nam odpowiadał. Co w takiej sytuacji? W przypadku transakcji zawieranej na odległość przysługuje Ci prawo zwrócenia towaru. Chcesz wiedzieć, jak należy odesłać towar zakupiony na e-obuwie? Zwrot dokonywany jest w kilku prostych krokach. Z tego artykułu dowiesz się nie tylko jak oddać towar, lecz również jak przebiega proces reklamacji. 

Zwrot produktów do eobuwie

Spis treści

  • Zwrot towaru do eobuwie — procedury
  • E-obuwie zwrot — o czym należy pamiętać?
  • Reklamacja zakupów eobuwie
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Zwrot towaru do eobuwie — procedury

Jak prawidłowo oddać produkty kupione na e-obuwie? Zwrot dokonujesz w ciągu 30 dni od zakupu. Należy również pamiętać o przestrzeganiu procedur sklepu. Zwrotu dokonasz w poniższych krokach:

1. Zwracane produkty odpowiednio zabezpiecz w kartonie lub torbie przeznaczonej do przesyłek kurierskich. Pamiętaj, aby w środku umieścić wypełniony formularz zwrotu.
2. W przypadku zagubienia formularza zwrotu możesz go pobrać na stronie eobuwie.pl w zakładce zwroty.
3. Wejdź na stronę https://www.eobuwie.com.pl/zwrot i kliknij Dokonaj zwrot. Następnie wskaż, które produkty zwracasz oraz dlaczego.
4. Następnie wybierz formę zwrotu. Do wyboru masz kilka opcji: zwrot w punkcie, Kurier DHL lub InPost Paczkomaty 24/7.
5. Nadaj paczkę w wybrany przez siebie sposób.
6. W ciągu 3-5 dni roboczych od potwierdzenia zwrotu otrzymasz zwrot środków. Sklep zastrzega sobie prawo wydłużenia tego terminu do maksymalnie 14 dni.

Warto również pamiętać, że prawo zwrotu nie obejmuje produktów wytworzonych według indywidualnego projektu klienta. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie eobuwie.pl w zakładce Regulamin sklepu.

E-obuwie zwrot — o czym należy pamiętać?

Dokonując zwrotu produktów zakupionych na eobuwie, pamiętaj o kilku zasadach. Przede wszystkim możesz skorzystać z możliwości bezpłatnego oddania towaru. Jeżeli chcesz skorzystać z takiej opcji, wybierz jedną z form zwrotu produktów:

  • zwrot w punkcie DHL;
  • kurier DHL;
  • InPost Paczkomaty 24/7.

Dodatkowo pamiętaj, że jeżeli:

Do zwrotu możesz użyć kartonu, w którym przyszła do Ciebie przesyłka. Pamiętaj jednak, aby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę oraz starą etykietę zastąpić nową.

1. Jeżeli korzystasz ze zwrotu w paczkomacie InPost, wystarczy, że na paczce umieścisz kod otrzymany sms.
2. Zwracasz więcej niż jeden produkt? Możesz umieścić kilka rzeczy w jednym opakowaniu. Opcja ta dotyczy wyłącznie zwrotu kurierem. Jeżeli nadajesz przesyłki InPostem, każdą rzecz zapakuj oddzielnie, nadając jej osobny kod zwrotu.
3. Zwrot środków następuje tą samą metodą, którą płatność została dokonana. W przypadku, gdy wybrana została opcja za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane w Formularzu Zwrotu.

Reklamacja zakupów eobuwie

W jaki sposób na e-obuwie składana jest reklamacja? Kurier odbiera od Ciebie wadliwy towar i doręcza na adres:

Dział Reklamacji eobuwie.pl S.A.,

Nowy Kisielin — Naukowa 15,

66-002 Zielona Góra.

Warto zaznaczyć, że na e-obuwie reklamacja przebiega szybko. Kurier przyjeżdża po prawidłowo zabezpieczoną przesyłkę. Pamiętaj, że możesz umieścić kilka produktów w jednym opakowaniu zbiorczym.

O czym jeszcze warto pamiętać, jeśli składana jest na e-obuwie reklamacja? Kurier to nie jedyna forma zwrotu produktów. Paczkę możesz również nadać w paczkomacie InPost lub w Punkcie DHL. Pamiętaj, aby na przesyłce wyraźnie było napisane „REKLAMACJA”. W przesyłce powinien znaleźć się także formularz reklamacyjni oraz karta gwarancyjna, jeżeli została dostarczona razem z zakupionym towarem.jak wysłać telewizor wycena kurier przesyłka ostrożnie


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


Poprzedni wpis << Jak przewieźć lub wysłać dywan?
Następny wpis Jak zapakować felgi do wysyłki kurierem? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
0 0 głosów
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Rossmann zwroty - Jak zwrócić towar w Rossmannie?

Zwrot do nadawcy - czyli kiedy paczka wraca do nadawcy?

Spóźniona paczka – co zrobić, gdy przesyłka nie dotrze na czas?

Co można wysłać w paczce do USA?

Co to jest CMR – Międzynarodowy List Przewozowy?

Brytyjskie kody pocztowe - jak prawidłowo je zapisać?

Czy kurierzy pracują w sobotę?

Opinie

Zapisz się na newsletter

Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki NEXT DAY
      • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki krajowe
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
ul. Bogucicka 7
40-226 Katowice
messageSkontaktuj się z nami
mailkontakt@globkurier.pl
phone+48 22 300 16 21
© 2007-2022 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
0
0
Napisz komentarz!x
()
x
| Reply