Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Eobuwie zwroty – Jak zwrócić towar do eobuwie.pl?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
05sty 2021

Eobuwie zwroty – Jak zwrócić towar do eobuwie.pl?

   Czas czytania 3 min.

Zakupy przez internet cieszą się ogromną popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ pozwalają na zakupy w dowolnym czasie oraz nie wymagają wychodzenia z domu i stania w licznych kolejkach, czy szukania odpowiedniego rozmiaru na półkach. Nie zmienia to jednak faktu, że może się zdarzyć, że zamówiony towar nie będzie nam odpowiadał. Co w takiej sytuacji? W przypadku transakcji zawieranej na odległość przysługuje Ci prawo zwrócenia towaru. Chcesz wiedzieć, jak należy odesłać towar zakupiony na e-obuwie? Zwrot dokonywany jest w kilku prostych krokach. Z tego artykułu dowiesz się nie tylko jak oddać towar, lecz również jak przebiega proces reklamacji. 

Zwrot produktów do eobuwie

Spis treści

  • Zwrot towaru do eobuwie — procedury
  • E-obuwie zwrot — o czym należy pamiętać?
  • Wymiana w E-obuwie — proces wymiany
  • Reklamacja zakupów eobuwie

Zwrot towaru do eobuwie — procedury

Jak prawidłowo oddać produkty kupione na e-obuwie? Zwrot dokonujesz w ciągu 30 dni od zakupu. Należy również pamiętać o przestrzeganiu procedur sklepu. Zwrotu dokonasz w poniższych krokach:

1. Zwracane produkty odpowiednio zabezpiecz w kartonie lub torbie przeznaczonej do przesyłek kurierskich. Pamiętaj, aby w środku umieścić wypełniony formularz zwrotu.
2. W przypadku zagubienia formularza zwrotu możesz go pobrać na stronie eobuwie.pl w zakładce zwroty.
3. Wejdź na stronę https://www.eobuwie.com.pl/zwrot i kliknij Dokonaj zwrot. Następnie wskaż, które produkty zwracasz oraz dlaczego.
4. Następnie wybierz formę zwrotu. Do wyboru masz kilka opcji: zwrot w punkcie, Kurier DHL lub InPost Paczkomaty 24/7.
5. Nadaj paczkę w wybrany przez siebie sposób.
6. W ciągu 3-5 dni roboczych od potwierdzenia zwrotu otrzymasz zwrot środków. Sklep zastrzega sobie prawo wydłużenia tego terminu do maksymalnie 14 dni.

Warto również pamiętać, że prawo zwrotu nie obejmuje produktów wytworzonych według indywidualnego projektu klienta. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie eobuwie.pl w zakładce Regulamin sklepu.

E-obuwie zwrot — o czym należy pamiętać?

Dokonując zwrotu produktów zakupionych na eobuwie, pamiętaj o kilku zasadach. Przede wszystkim możesz skorzystać z możliwości bezpłatnego oddania towaru. Jeżeli chcesz skorzystać z takiej opcji, wybierz jedną z form zwrotu produktów:

  • zwrot w punkcie DHL;
  • kurier DHL;
  • InPost Paczkomaty 24/7.

Dodatkowo pamiętaj, że jeżeli:

Do zwrotu możesz użyć kartonu, w którym przyszła do Ciebie paczka. Pamiętaj jednak, aby odpowiednio ją zabezpieczyć i upewnić się, że zawartość jest właściwie chroniona przed uszkodzeniem oraz starą etykietę zastąp nową.

  1. Jeżeli korzystasz ze zwrotu w paczkomacie InPost, wystarczy, że na przodzie umieścisz kod otrzymany SMS-em. Po pozytywnej weryfikacji kodu paczka zostanie szybko przetworzona, a Ty otrzymasz dalsze instrukcje dotyczące śledzenia.
  2. Zwracasz więcej niż jeden produkt? Możesz umieścić kilka rzeczy w jednym opakowaniu. Opcja ta dotyczy wyłącznie zwrotu kurierem. Jeśli jednak korzystasz z paczkomatów InPost, każdą rzecz zapakuj oddzielnie, nadając jej osobny kod zwrotu, aby numer zamówienia został poprawnie przypisany.
  3. Zwrot środków następuje tą samą metodą, którą płatność została dokonana. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu. Upewnij się, że podałeś poprawny adres mailowy, aby w razie problemów otrzymać dalsze instrukcje dotyczące zakończenia procesu zwrotu.

Wymiana w E-obuwie — proces wymiany

Wymiana w e-obuwie jest procesem prostym, dostosowanym do potrzeb klientów. Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, na przykład z powodu niewłaściwego rozmiaru, możesz skorzystać z tej opcji.

W pierwszej kolejności należy dokonać zwrotu zakupionego towaru, wypełniając odpowiedni formularz wymiany dostępny na stronie e-obuwie. Następnie przygotuj paczkę do zwrotu, pamiętając o właściwym zabezpieczeniu zawartości. Nadanie przesyłki można zrealizować za pośrednictwem kuriera DHL i paczkomatu InPost. Ważne jest, aby wykonać wszystko w określonym czasie – e-obuwie oferuje aż 100 dni czasu na zwrot od daty zakupu. Pamiętaj, że wymiana jest możliwa na produkt w tej samej cenie lub tańszy.

Reklamacja zakupów eobuwie

W jaki sposób na e-obuwie składana jest reklamacja? Kurier odbiera od Ciebie wadliwy towar i doręcza na adres:

Dział Reklamacji eobuwie.pl S.A.,

Nowy Kisielin — Naukowa 15,

66-002 Zielona Góra.

Warto zaznaczyć, że na e-obuwie reklamacja przebiega szybko. Kurier przyjeżdża po prawidłowo zabezpieczoną przesyłkę. Pamiętaj, że możesz umieścić kilka produktów w jednym opakowaniu zbiorczym.

O czym jeszcze warto pamiętać, jeśli składana jest na e-obuwie reklamacja? Kurier to nie jedyna forma zwrotu produktów. Paczkę możesz również nadać w paczkomacie InPost lub w Punkcie DHL. Pamiętaj, aby na przesyłce wyraźnie było napisane „REKLAMACJA”. W przesyłce powinien znaleźć się także formularz reklamacyjni oraz karta gwarancyjna, jeżeli została dostarczona razem z zakupionym towarem.jak wysłać telewizor wycena kurier przesyłka ostrożnie


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Jak przewieźć lub wysłać dywan?
Następny wpis Jak zapakować felgi do wysyłki kurierem? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Eobuwie Zwroty - szybkiezwroty.pl
2 lat temu

[…] 5. Eobuwie zwroty – Jak zwrócić towar do eobuwie.pl? – GlobKurier […]

0
Odpowiedz

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter