Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Jak zapakować i wysłać > Jak wysłać i zapakować akcesoria fryzjerskie kurierem?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
06lip 2022

Jak wysłać i zapakować akcesoria fryzjerskie kurierem?

   Czas czytania 4 min.

Prowadzisz hurtownię akcesoriów fryzjerskich lub sklep internetowy? Klient znajdzie u Ciebie wszystkie narzędzia niezbędne do pracy w salonie – od nożyczek, po farby do włosów, szczotki, grzebienie, odżywki, suszarki i prostownice. Jako sprzedawca zastanawiasz się jednak, jak prawidłowo zapakować poszczególne akcesoria fryzjerskie do wysyłki kurierem? W tym artykule znajdziesz kilka praktycznych porad.

Spis treści

  • Wysyłka szamponów, odżywek i innych kosmetyków do pielęgnacji / stylizacji włosów
  • Wysyłka suszarki, lokówki, prostownicy do włosów – jak je zapakować?
  • Jak zapakować nożyczki fryzjerskie, by ostrze nie stanowiło zagrożenia podczas transportu?
  • Wysyłka akcesoriów fryzjerskich kurierem – jakiego przewoźnika wybrać?

Wysyłka szamponów, odżywek i innych kosmetyków do pielęgnacji / stylizacji włosów

Chcesz nadać kurierem szampony, odżywki lub inne kosmetyki do pielęgnacji / stylizacji włosów dla jednego z salonów fryzjerskich? W trakcie pakowania towaru do wysyłki powinieneś zwrócić uwagę na kilka istotnych rzeczy. Zacznijmy od tego, że producenci kosmetyków do włosów starają się, by opakowania ich produktów były solidne i umożliwiały bezpieczny transport. Kosmetyki, bez względu na swoje przeznaczenie, to towary niezwykle delikatne. Jakiekolwiek ich uszkodzenie, np. rozszczelnienie butelki z szamponem / odżywką może spowodować, że produkt wyleje się i nie będzie już mógł zostać użyty. Dlatego przed włożeniem tego typu produktów do kartonu, należy sprawdzić, czy każda butelka jest dobrze zamknięta. Gdy już upewnisz się, że tak jest, owiń każdą z nich materiałem ochronnym, np. papierem lub folią bąbelkową.

Sam karton powinien być oczywiście dopasowany pod względem wielkości. Tak, aby po umieszczeniu w nim wszystkich butelek pozostało jak najmniej wolnej przestrzeni. Jednak nawet i to nie stanowi problemu nie do rozwiązania! Wolną przestrzeń możesz wypełnić jakimś materiałem, np. skrawkami papieru lub specjalnymi poduszkami powietrznymi. Karton – już po zaklejeniu taśmą – z powodzeniem możesz owinąć także folią stretch, oczywiście pozostawiając miejsce na list przewozowy. Tak zapakowane kosmetyki do pielęgnacji włosów na pewno trafią do salonu fryzjerskiego w nienaruszonym stanie.

Wysyłka suszarki, lokówki, prostownicy do włosów – jak je zapakować?

Z takimi produktami, jak suszarki do włosów, lokówki czy prostownice nie ma zwykle większego problemu, ponieważ produkty te najczęściej są pakowane w oryginalne pudełka. Wówczas wystarczy jedynie włożyć je do większego kartonu, wolną przestrzeń wypełnić czymś, co zamortyzuje wstrząsy, a karton dokładnie zakleić taśmą – i gotowe! A co, jeśli sprzedajesz używane akcesoria fryzjerskie i nie posiadasz oryginalnych pudełek? W takim przypadku również poradzisz sobie bez większego problemu. Znajdź pudełko o odpowiednim rozmiarze i postępuj tak, jak w przypadku pakowania kosmetyków – pamiętając o materiale amortyzującym i dokładnym zaklejeniu pudełka taśmą klejącą.  

Jak zapakować nożyczki fryzjerskie, by ostrze nie stanowiło zagrożenia podczas transportu?

Z uwagi na ostre krawędzie nożyczki fryzjerskie rzeczywiście mogą stanowić pewien problem podczas pakowania ich do wysyłki kurierem. Oczywiście producenci nożyczek także umieszczają je w oryginalnych pudełkach, dzięki czemu ich transport może być bezpieczny. Jeśli jednak sprzedajesz używane akcesoria fryzjerskie i Twoje nożyczki nie mają opakowań, musisz na własną rękę zadbać o ich właściwe zabezpieczenie. Najlepiej kilkukrotnie owiń każdą sztukę nożyczek folią bąbelkową i wsadź do kartonu o odpowiednich rozmiarach. By ostrza nożyczek nie otwierały się w trakcie przewozu do klienta, najlepiej dodatkowo owinąć je gumką recepturką.

Wysyłka akcesoriów fryzjerskich kurierem – jakiego przewoźnika wybrać?

Jeśli zależy Ci na bezproblemowym dostarczeniu akcesoriów fryzjerskich kurierem, polecamy skorzystanie z usług profesjonalnego brokera kurierskiego. Z jego pomocą znalezienie taniego przewoźnika, który szybko i sprawnie dostarczy akcesoria fryzjerskie do salonu będzie dużo prostsze. Dlaczego?

Broker kurierski pełni rolę pośrednika między klientem a operatorem logistycznym. Ponieważ współpraca, którą nawiązuje z firmami kurierskimi ma charakter formalny i pozwala im pozyskać dużą liczbę zamówień w krótkim czasie (co dla przewoźnika stanowi niewątpliwą korzyść) broker może pozwolić sobie na negocjowanie stawek. Dla finalnego klienta oznacza niższe koszty za wysyłkę, w porównaniu z kosztami, jakie poniósłby, zlecając nadanie paczki bezpośrednio na stronie przewoźnika. Korzystanie z platformy brokera kurierskiego, takiego jak GlobKurier.pl, jest również dużo wygodniejsze. W jednym miejscu zbiera ona bowiem oferty wszystkich firm kurierskich. Jako zleceniodawca wpisujesz jedynie adresy, gabaryty paczki, a system automatycznie wyświetla listę operatorów logistycznych, którzy obsłużą Twoją przesyłkę z akcesoriami fryzjerskimi po danej cenie. Mogą się na niej znaleźć takie firmy kurierskie, jak  DHL, DPD, InPost czy FedEX. Twoim jedynym zadaniem będzie wybór najkorzystniejszej oferty.

Pamiętaj, że wysyłka akcesoriów kurierem nie musi być trudna, oczywiście pod warunkiem, że będziesz postępować zgodnie z przedstawionymi wyżej wskazówkami, zadbasz o odpowiednie zabezpieczenie delikatnych przedmiotów, użyjesz wypełniaczy, które ochronią zawartość twojej paczki przed wstrząsami i uszkodzeniem. Jeśli więc sprzedajesz wyposażenie do salonów fryzjerskich, skorzystaj z oferty GlobKurier.pl. Współpraca z nami to gwarancja najwyższej jakości i atrakcyjnych cen!

Zamów kuriera: https://www.globkurier.pl/



GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

 

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << 5 największych portów morskich w Europie
Następny wpis Varlesca zwrot towaru do sklepu >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
5 1 vote
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter