Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Czym powinny się kierować sklepy podczas wyboru firmy kurierskiej?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
24lut 2017

Czym powinny się kierować sklepy podczas wyboru firmy kurierskiej?

   Czas czytania 3 min.

Spis treści

    • Wszystkie pytania dotyczące sprzedaży elektronicznej sprowadzają się do jednej prostej zasady: wybierz dobrego przewoźnika. Większość zależy od tego, czego oczekujesz od swojego biznesu oraz jakie potrzeby masz Ty i Twój klient. Sprawdź kilka możliwości wyboru firmy kurierskiej i spróbuj wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie.
  • Sukces sprzedaży to nie tylko jakość produktów
  • Śledź nowości
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wszystkie pytania dotyczące sprzedaży elektronicznej sprowadzają się do jednej prostej zasady: wybierz dobrego przewoźnika. Większość zależy od tego, czego oczekujesz od swojego biznesu oraz jakie potrzeby masz Ty i Twój klient. Sprawdź kilka możliwości wyboru firmy kurierskiej i spróbuj wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie.

GlobKurier.pl

GlobKurier.pl to pełna oferta usług kurierskich. Współpracujemy z 50 firmami kurierskimi i dostarczamy przesyłki kurierskie do 192 krajów świata.


oferta dla sklepów internetowych

Pierwszą kwestią, decydującą o wyborze przewoźnika na pewno jest fakt, czy jesteś producentem czy tylko dystrybutorem towarów. Jeśli jesteś producentem, czyli na przykład produkujesz meble, oprócz tego, że możesz wysyłać towary bezpośrednio do Klienta, prawdopodobnie chcesz także transportować je do kontrahentów, czyli innych sklepów lub hurtowni. W takiej sytuacji najlepiej wybrać jednego sprawdzonego przewoźnika, który pozwoli Ci na stały, bezpieczny transport produktów. Nieco inaczej wygląda ta kwestia, jeśli działasz na zasadach dropshipping’u, czyli magazynowania produktów z pomocą firmy zewnętrznej, która jednocześnie zajmuje się transportem do klientów za Ciebie.

Ale co w przypadku, jeśli sprzedajesz towary tylko przez Internet, nie korzystasz z dropshipping’u i nie posiadasz sklepu stacjonarnego? Wtedy najlepiej wybrać nie tylko jednego przewoźnika, tak by konsument mógł wybrać transport odpowiedni dla siebie. Wielu klientów wybiera obecnie doręczenia do punktów, czyli tzw. Click & Collect. Dlatego właśnie warto skupić się na tym, czego potrzebuje twój klient.

Zatem z czego warto skorzystać? Oprócz transportu kurierem, daj możliwość zamawiania produktów do paczkomatów lub innych punktów odbioru. Ponadto kurierzy za dodatkową opłatą udostępniają obecnie możliwość dostawy w soboty, czy nawet tego samego dnia (SameDay), co również może wybrać Twój klient i może wpłynąć na jego decyzję zakupu.

Sukces sprzedaży to nie tylko jakość produktów

Warto uświadomić sobie, że wybór odpowiedniego przewoźnika jest również jednym z najważniejszych czynników, który pozwoli Ci na prawidłowe funkcjonowanie Twojego sklepu i osiągnięcie sukcesu. Klient decyduje się na zakup nie tylko dlatego, że interesują go Twoje produkty, ale także zwraca ogromną uwagę na to, w jaki sposób jest obsługiwany i czy ten sposób jest dla niego wygodny.

Dlatego tak ważne jest, aby nie oszczędzać na logistyce, ale też mądrze ją zautomatyzować. Wielokrotnie pisaliśmy już o delivery automation i o tym, co możesz zrobić, aby usprawnić procesy logistyczne. Zanim jednak zaczniesz wdrażać wszystkie procesy, chcąc wybrać odpowiednich przewoźników, skonsultuj się z operatorem logistycznym. GlobKurier.pl pomoże dopasować kuriera do Twoich usług i dodatkowo zagwarantuje Ci obsługę reklamacyjną, Dzięki temu w przypadku uszkodzenia paczki podczas transportu, nie musisz nawet kontaktować się z przewoźnikiem.

Śledź nowości

Ponadto warto na bieżąco monitorować i odnosić się do tego, jakie kierunki są najczęściej wybierane przez klientów oraz jakie produkty najchętniej zamawiają. Takie dane również pomogą Ci w podjęciu decyzji i zoptymalizowaniu logistyki w swoim sklepie. Jednocześnie informacje te nie powinny być jedynym wyznacznikiem, ponieważ to, co dzisiaj odpowiada klientowi nie oznacza wcale, że będzie odpowiadało mu jutro. Dlatego tak ważne jest również, by śledzić bieżące trendy w logistyce. Nie stroń zatem od konferencji, debat oraz innych wydarzeń, na których nie tylko dowiesz się nieco o nowościach w branży, ale być może poznasz nowego kontrahenta?


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

kod rabatowy

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Punkty paczkowe czyli alternatywne sposoby dostawy
Następny wpis Skalowanie procesu zamówień >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter