Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Logistyka! Twoja mocna strona na Black Friday
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
29paź 2021

Logistyka! Twoja mocna strona na Black Friday

   Czas czytania 3 min.

Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce klienci byli w stanie czekać na paczki wiele dni. Dziś każda osoba zamawiająca online chce dostać towar niemal na już. Kurierzy mają pełne ręce roboty, a Black Friday i Cyber Monday rozciągają logistykę do granic możliwości. Aby zaspokoić szczytowe zapotrzebowanie, sprzedawcy internetowi potrzebują planu działania opartego na danych. Wszystko po to, aby uzyskać maksymalną wydajności łańcucha dostaw. Udana promocja to dopiero pierwszy krok. Koordynacja całego przetwarzania, wysyłki i dostawy zamówień, rozpoczyna prawdziwą batalię o zadowolenie klienta. Sprawdź, jak powinna wyglądać logistyka w Black Friday!

logistyka w Black Friday

Spis treści

  • Niech towar będzie z Tobą! 
  • Peak season – logistyka w Black Friday 
  • Nie działaj Solo 
  • Ostatni jedi, czyli polityka zwrotów

Niech towar będzie z Tobą! 

Twoje zapasy mogą mieć wpływ na wszystko, od reklamy po logistykę. Magazynowe analizy pomogą Ci uniknąć wpadek. Mroczne widmo sprzedaży produktów, których nie masz w magazynie, spowoduje kaskadę kosztownych następstw. Sprawdź katalogi, zobacz które produkty wymagają uzupełnienia. Jeśli dana pozycja nie została wyprzedana od ponad 12 miesięcy, to sygnał, aby wysoko ją przecenić. Mając te prognozy pod ręką, przejrzyj preferencje konsumentów. Przy skutecznej akcji Black Friday musisz wiedzieć, które produkty są najczęściej udostępniane w sieciach społecznościowych i dodawane do list życzeń. Dotyczy to zarówno sklepów internetowych, jak i fizycznych, bowiem synchronizacja danych o zapasach minimalizuje czarne scenariusze. 

Peak season – logistyka w Black Friday 

W tym roku Cyber ​​​​Poniedziałek i Czarny Piątek, szczególnie w kontekście sytuacji covidowej, z pewnością zostaną zakwalifikowane jako sprzedażowe peaki. Przy gwałtownych skokach zakupowych nawet małe błędy mają duży wpływ na zysk i lojalność konsumentów. Po pierwsze, poprawa wydajności operacyjnej w dużej mierze zależy od analiz. Dlatego warto zbierać dane w czasie rzeczywistym z każdego etapu łańcucha dostaw. Zainwestuj w odpowiednie narzędzia do generowania dostępnych i dokładnych danych. Takie mechanizmy pomogą analizować, wizualizować, śledzić, monitorować, filtrować, udostępniać i symulować dane. Najlepsi detaliści internetowi, mają wysoce kontrolowane i dopracowane procesy dzięki systemom, które śledzą każdy etap łańcucha dostaw i identyfikują słabe segmenty. 

Nie działaj Solo 

Dołóż dodatkowych starań, aby Twój e-commerce spełniał warunki, które zaoferowałeś swoim klientom (zwłaszcza jeśli prowadzisz sprzedaż zagraniczną). Potrzebujesz rzetelnego dostawcy i to nie jednego. Zawarcie współpracy z kilkoma przewoźnikami specjalizującymi się w alternatywnych metodach dostawy rozwiąże problem rosnącego wolumenu zamówień. Broker pomoże rozwiązać problem mnożących się umów i przejmie pośrednictwo w kontaktach z różnymi podmiotami. Przy systemie, który może zarządzać przewoźnikami, zasadami wysyłki i produkcją etykiet, operacje magazynowe działają jak precyzyjnie dostrojona maszyna. Interesuje Cię platforma do obsługi wysyłek? Zoptymalizuj proces nadawania paczek z GlobKurier.pl

Ostatni jedi, czyli polityka zwrotów

Black Friday nie zwalnia sprzedawców z respektowania praw konsumenta. Zakupiony online towar można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania bez podania przyczyny. Ty, jako sprzedawca, masz obowiązek przetworzyć taki zwrot. W czasie BFCM impulsywne zakupy są powszechne. Potwierdza to ankieta z 2020 roku przeprowadzona na grupie 2000 osób. Jako powód zwrotu ankietowani wskazywali, że był to impuls (45%) i że wydali za dużo w okresie Czarnego Piątku (34%). (źródło; which.co.uk). W 2021 roku prośby o anulowanie i zwrot z pewnością się pojawią. Stracisz klientów, jeśli odpowiesz skomplikowaną polityką zwrotów lub złym doświadczeniem w kontakcie z działem obsługi. 89% klientów, którzy mieli dobre doświadczenia związane ze zwrotami, prawdopodobnie dokona ponownego zakupu. Zatem zdobywaj zaufanie na ostatniej prostej i walcz o jasną stronę mocy e-handlu. 

Pobierz darmowy ebook na Black Week
Uber Connect

GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

black friday przygotowania

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Spotkaj się z GlobKurier.pl na Traffic Day 2021
Następny wpis Podsumowanie webinaru: Sprzedaż transgraniczna i logistyka w szczycie sezonu >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter