• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
          • Odprawa celna GlobKurier
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Jak przygotować e-sklep na Walentynki?
25styczeń 2021

Jak przygotować e-sklep na Walentynki?

Nadchodzące Walentynki to idealna okazja, aby obdarować swoich klientów promocjami. Jednak przygotowanie swojego e-sklepu na takie wydarzenia, należy rozpocząć znacznie wcześniej. Same rabaty mogą nie przekonać Klienta do dokonania zakupu w danym sklepie. Ważna jest również odpowiednia komunikacja wizualna oraz kampania, która trafi do szerokiego grona odbiorców. Nie można również zapomnieć o aspektach technicznych. W takim razie, jak najlepiej przygotować swój sklep na Walentynki? Przedstawiamy kilka porad, które pomogą oczarować konsumentów podczas nadchodzącego święta zakochanych.

Walentynki w e-commerce

Spis treści

  • Wersja mobile i zaplecze techniczne
  • Kampania reklamowa
  • Walentynowa oprawa
  • Kurier walentynkowy
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wersja mobile i zaplecze techniczne

W obecnych czasach ludzie coraz częściej dokonują zakupów za pośrednictwem smartphone. Według danych z ankiety dotyczącej zakupów świątecznych w 2020 roku, przygotowanych przez AdColony dla agencji Mobiem, nawet 6 na 10 badanych polskich użytkowników korzysta z telefonu do robienia zakupów. Responsywność sklepu może w dużej mierze decydować, czy użytkowniki dokona w nim zakupu. Warto przejść cały proces zakupowy w swoim sklepie, na własnym telefonie, aby mieć pewność, że wszystko działa prawidłowo i żadna usterka nie została przeoczona.

Innym ważnym aspektem, o który należy zadbać w momentach wzmożonego ruchu w sklepie są serwy. Zadbaj o ich przepustowość, bo nie ma nic gorszego niż niedziałający sklep… Jeśli odpowiednio przygotowałeś swój sklep na Black Friday i Cyber Monday oraz do przedświątecznych zakupów, na pewno jesteś gotowy na przed Walentynkowe szaleństwo.

Kampania reklamowa

Za nim rozpoczniesz kampanię reklamową, zdecyduj, co konkretnie chcesz promować. Pojedyncze produkty, które idealnie nadają się na prezent dla drugiej połówki, czy może specjalnie zniżki na sporą część swojego asortymentu? Od tego zależy, jak będzie wyglądała Twoja kampania reklamowa. Warto również zaplanować, gdzie chcesz, aby pojawiła się Twoja reklama i jaki budżet chcesz na to przeznaczyć. Nie odkładaj na ostatnią chwilę kwestii wizualnych kampanii. Jeśli Twój zasób finansowy na to pozwala, możesz z niewielkim wyprzedzeniem uruchomić kampanię wcześniej, aby wyłapać w niej ewentualne błędy lub zrobić testy, jak wersja wizualna bardziej przemawia do odbiorców. Dzięki temu zyskasz pewność, że Twój przekaz reklamowy został dopracowany.

Walentynowa oprawa

Wygląd ma znaczenie, zwłaszcza w przypadku poszukiwań prezentu dla drugiej połówki. Dlatego warto zadbać w swoim sklepie o walentynkową oprawę. Warto również zachować spójność między wyglądam strony internetowej a mediami społecznościowymi, dzięki temu zyskasz większe zaufanie odbiorców. Jeśli masz taką możliwość, możesz rozważyć przygotowanej podstrony dedykowanej promocjom z okazji tego święta. Taka podstrona to duże ułatwienie dla szukających odpowiedniego prezentu — nie muszą przeszukiwać całego asortymentu, by znaleźć ten odpowiedni.

Pamiętaj! 

Im mniej skomplikowany proces zakupowy, tym większe prawdopodobieństwo konwersji.

Kurier walentynkowy

Po przygotowaniu sklepu pod względem technicznym, jak i wizualnym i uruchomieniu kampanii reklamowej warto zadbać o ostatni szczegół, czyli dostawy. Klienci cenią sobie możliwość wyboru, więc warto mieć w swoim sklepie więcej niż jedną usługę kurierską. Zwłaszcza że obecnie preferencje klientów są bardzo różne. Wiele osób ceni sobie dostawy do Paczkomatów, inni wolą dostawę bezpośrednio pod drzwi. Jeśli chcesz dać swoim klientom możliwość dużego wyboru w atrakcyjnych cenach, możesz zintegrować swój sklep z GlobKurier.pl. Zyskasz dostęp do 50 firm kurierskich i transportowych, w tym do topowych przewoźników, takich jak: FedEx, DHL, DPD, InPost czy UPS. Dzięki temu Twoi klienci na pewno znajdą kuriera dla siebie.

PORÓWNYWARKA KURIERÓW


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


Poprzedni wpis << Najlepsze sklepy internetowe w 2020 roku
Następny wpis Koronawirus i Brexit, czyli jak wygląda sprawa przesyłek do Wielkiej Brytanii >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
0 0 głosów
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Rossmann zwroty - Jak zwrócić towar w Rossmannie?

Zwrot do nadawcy - czyli kiedy paczka wraca do nadawcy?

Co można wysłać w paczce do USA?

Spóźniona paczka – co zrobić, gdy przesyłka nie dotrze na czas?

Co to jest CMR – Międzynarodowy List Przewozowy?

Brytyjskie kody pocztowe - jak prawidłowo je zapisać?

Czy kurierzy pracują w sobotę?

Opinie

Zapisz się na newsletter

Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki NEXT DAY
      • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki krajowe
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
ul. Bogucicka 7
40-226 Katowice
messageSkontaktuj się z nami
mailkontakt@globkurier.pl
phone+48 22 300 16 21
© 2007-2022 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
0
0
Napisz komentarz!x
()
x
| Reply