Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Jak przygotować e-sklep na Walentynki?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
25sty 2021

Jak przygotować e-sklep na Walentynki?

   Czas czytania 3 min.

Nadchodzące Walentynki to idealna okazja, aby obdarować swoich klientów promocjami. Jednak przygotowanie swojego e-sklepu na takie wydarzenia, należy rozpocząć znacznie wcześniej. Same rabaty mogą nie przekonać Klienta do dokonania zakupu w danym sklepie. Ważna jest również odpowiednia komunikacja wizualna oraz kampania, która trafi do szerokiego grona odbiorców. Nie można również zapomnieć o aspektach technicznych. W takim razie, jak najlepiej przygotować swój sklep na Walentynki? Przedstawiamy kilka porad, które pomogą oczarować konsumentów podczas nadchodzącego święta zakochanych.

Walentynki w e-commerce

Spis treści

  • Wersja mobile i zaplecze techniczne
  • Kampania reklamowa
  • Walentynowa oprawa
  • Kurier walentynkowy
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wersja mobile i zaplecze techniczne

W obecnych czasach ludzie coraz częściej dokonują zakupów za pośrednictwem smartphone. Według danych z ankiety dotyczącej zakupów świątecznych w 2020 roku, przygotowanych przez AdColony dla agencji Mobiem, nawet 6 na 10 badanych polskich użytkowników korzysta z telefonu do robienia zakupów. Responsywność sklepu może w dużej mierze decydować, czy użytkowniki dokona w nim zakupu. Warto przejść cały proces zakupowy w swoim sklepie, na własnym telefonie, aby mieć pewność, że wszystko działa prawidłowo i żadna usterka nie została przeoczona.

Innym ważnym aspektem, o który należy zadbać w momentach wzmożonego ruchu w sklepie są serwy. Zadbaj o ich przepustowość, bo nie ma nic gorszego niż niedziałający sklep… Jeśli odpowiednio przygotowałeś swój sklep na Black Friday i Cyber Monday oraz do przedświątecznych zakupów, na pewno jesteś gotowy na przed Walentynkowe szaleństwo.

Kampania reklamowa

Za nim rozpoczniesz kampanię reklamową, zdecyduj, co konkretnie chcesz promować. Pojedyncze produkty, które idealnie nadają się na prezent dla drugiej połówki, czy może specjalnie zniżki na sporą część swojego asortymentu? Od tego zależy, jak będzie wyglądała Twoja kampania reklamowa. Warto również zaplanować, gdzie chcesz, aby pojawiła się Twoja reklama i jaki budżet chcesz na to przeznaczyć. Nie odkładaj na ostatnią chwilę kwestii wizualnych kampanii. Jeśli Twój zasób finansowy na to pozwala, możesz z niewielkim wyprzedzeniem uruchomić kampanię wcześniej, aby wyłapać w niej ewentualne błędy lub zrobić testy, jak wersja wizualna bardziej przemawia do odbiorców. Dzięki temu zyskasz pewność, że Twój przekaz reklamowy został dopracowany.

Walentynowa oprawa

Wygląd ma znaczenie, zwłaszcza w przypadku poszukiwań prezentu dla drugiej połówki. Dlatego warto zadbać w swoim sklepie o walentynkową oprawę. Warto również zachować spójność między wyglądam strony internetowej a mediami społecznościowymi, dzięki temu zyskasz większe zaufanie odbiorców. Jeśli masz taką możliwość, możesz rozważyć przygotowanej podstrony dedykowanej promocjom z okazji tego święta. Taka podstrona to duże ułatwienie dla szukających odpowiedniego prezentu — nie muszą przeszukiwać całego asortymentu, by znaleźć ten odpowiedni.

Pamiętaj! 

Im mniej skomplikowany proces zakupowy, tym większe prawdopodobieństwo konwersji.

Kurier walentynkowy

Po przygotowaniu sklepu pod względem technicznym, jak i wizualnym i uruchomieniu kampanii reklamowej warto zadbać o ostatni szczegół, czyli dostawy. Klienci cenią sobie możliwość wyboru, więc warto mieć w swoim sklepie więcej niż jedną usługę kurierską. Zwłaszcza że obecnie preferencje klientów są bardzo różne. Wiele osób ceni sobie dostawy do Paczkomatów, inni wolą dostawę bezpośrednio pod drzwi. Jeśli chcesz dać swoim klientom możliwość dużego wyboru w atrakcyjnych cenach, możesz zintegrować swój sklep z GlobKurier.pl. Zyskasz dostęp do 50 firm kurierskich i transportowych, w tym do topowych przewoźników, takich jak: FedEx, DHL, DPD, InPost czy UPS. Dzięki temu Twoi klienci na pewno znajdą kuriera dla siebie.

PORÓWNYWARKA KURIERÓW


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Najlepsze sklepy internetowe w 2020 roku
Następny wpis Koronawirus i Brexit, czyli jak wygląda sprawa przesyłek do Wielkiej Brytanii >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter