• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Aktualności > Black Friday – zakupowe szaleństwo
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 11wrz 2019

    Black Friday – zakupowe szaleństwo

    Czarny Piątek to listopadowe, e-commercowe święto. Do zbliżającej się zakupowej gorączki sklepy internetowe przygotowują się odpowiednio wcześniej. Wszystko po to, by sprawnie obsłużyć zainteresowanych klientów. Według analiz w trakcie tego dnia witryny e-sklepów odwiedza średnio milion użytkowników więcej niż w pozostałe dni listopada. Skąd tak duże zainteresowanie?

    black friday - zakupowe szaleństwo i wyprzedaże

    Spis treści

    • Stacjonarne początki, cyfrowy boom
    • Jak przygotować sklep na Black Friday?
    • Kusząca szansa i największy test
    • Nie tylko sprzedaż
    • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Stacjonarne początki, cyfrowy boom

    Black Friday to święto, które swoje początki ma w amerykańskich galeriach handlowych. Dziś całe wydarzenie funkcjonuje nie tylko jako akcja marketingowa, ale w realiach kapitalistycznego społeczeństwa stało się swoistą częścią narodowej tradycji. Z czasem Czarny Piątek zyskał globalny charakter i przeniósł między innymi na rynki europejskie. Konsumpcyjne święto idealnie zagnieździło się też w cyfrowych realiach, na stałe przeniknęło do świata online i rozszerzyło o Cyber Monday. W praktyce oznacza to cały weekend szalonych wyprzedaży. W akcji najczęściej biorą udział przedstawiciele branży RTV/AGD, sklepy meblowe, odzieżowe czy kosmetyczne. Rabaty na sprzęt komputerowy multimedia sięgają nawet 70%. Nic dziwnego, że wyprzedażami interesują się tłumy. Badania wskazują, że aż 40% konsumentów rozpoczyna poszukiwania świątecznych prezentów już w listopadzie. Black Friday atrakcyjnymi cenami rozpoczyna przedświąteczny gorący sezon.

    Black Friday - wyprzedaże

    Jak przygotować sklep na Black Friday?

    To okazja, której nie może przegapić żadnej aspirujący handlowiec. Kluczowe jest szczegółowe planowanie i to na wielu poziomach. Warto zacząć od przygotowania kalendarza działań. Ustalenie harmonogramu promocji z uwzględnieniem konkretnych cen, a także wybór kanałów komunikacji. Dbałość o spójność przekazu jest konieczna. W tym dniu klient będzie atakowany przekazami reklamowymi na każdym kroku. Przygotowując nowe grafiki, zmiany na swojej stronie www, czy fanpagu warto mieć na uwadze, że nasz komunikat będzie jednym na tle tysiąca podobnych. Przyciągające uwagę kreacje to nie wszystko. Udana akcja promocyjna musi mieć odpowiednio przygotowane zaplecze.

    Black Friday, oferta na Blacka Friday, Kurier Black Friday

    Kusząca szansa i największy test

    Nie możemy zapominać o technikaliach. Awarie, przeciążenia i błędy mogą pojawić się zawsze, dlatego przygotowania należy rozpocząć odpowiednio wcześnie. Kontakt z hostingodawcą i przygotowanie strony na zwiększony ruch może zabezpieczyć witrynę przed konsekwencjami masowych wejść. Sprawnie działająca strona to nie tylko serwer, być może sama konstrukcja strony potrzebuje optymalizacji. Te kwestie również warto przeanalizować z webmasterem. To dobry moment na przetestowanie i poprawę ścieżki zakupowej i wprowadzenie usprawnień tam, gdzie to konieczne. Gra jest warta świeczki. Klient, który zostaje skuszony atrakcyjną promocją, a następnie usatysfakcjonowany całym procesem zakupowym, może przerodzić się w powracającego, stałego klienta. Black Friday jest okazją dla małych, startujących sklepów, które tego dnia mają większą szansę na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Jednocześnie jest testem i sprawdzianem między innymi procesu wysyłki paczek. Jak wykorzystać szansę i nie oblać testu?

    Nie tylko sprzedaż

    Trudno walczyć o sukces bez sprawdzonego partnera logistycznego. Samo przyciągnięcie klienta na stronę i zachęcenie go do zakupu jest połową sukcesu. To po fakcie zaczynają się trudności. Aby sprawnie obsłużyć zwielokrotnioną liczbę klientów przy zachowaniu najwyższych standardów, należy się odpowiednio przygotować. Tutaj kluczową rolę odgrywa kwestia wsparcia jakie oferuje firma kurierska. Należy pamiętać, że to jak szybko i w jakiej formie zostanie dostarczony towar ma bezpośrednie przełożenie na to, jak zostanie oceniony cały sklep. Wybór dostawcy logistycznego jest niezwykle ważny, szczególnie w perspektywie okresu wyprzedażowego. O tym jak firmy kurierskie radzą sobie w przedświątecznym czasie napisano wiele, jednak z perspektywy sprzedawcy istotna jest między innymi integracja systemów i automatyzacje, które pomagają udrożnić cały proces wysyłki.

    Jeśli prowadzisz sklep internetowy i przygotowujesz się do gorącego sezonu wyprzedażowego, sprawdź naszą specjalną ofertę dla firm:

    oferta dla sklepów internetowych


    GlobKurier.pl

    GlobKurier.pl to pełna oferta usług kurierskich. Współpracujemy z 50 firmami kurierskimi i dostarczamy przesyłki kurierskie do 192 krajów świata.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


    Poprzedni wpis << Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych?
    Następny wpis III Międzynarodowa Konferencja – Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych? >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest waga wolumetryczna

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Skracamy dystans do Słowacji

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz