• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Aktualności > Black Friday w GlobKurier.pl
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 09lis 2022

    Black Friday w GlobKurier.pl

    W świecie logistyki i wysyłek kurierskich Black Friday to niezwykle gorący okres. Ten dzień niejako otwiera sezon przedświątecznych zakupów. Szaleństwo e-commercowe rusza, zamówienia na realizację wysyłek spływają, a kurierzy walczą o sprawne obsłużenie tak olbrzymiego volumenu nadań. Jak do szczytu paczkowego przygotowuje się GlobKurier.pl?

    Oferta Black Friday – dla firm
    Oferta Black Friday – dla indywidualnych

    Spis treści

    • Gorący Black Friday 2022
    • Dlaczego Black i dlaczego Friday?
    • Cyber Monday
    • Sprawdzony partner logistyczny
    • Ogłoś terminy wysyłki
    • Kliencie, bądź świadomy!
    • Odbierz 12% rabat dla klientów indywidualnych

    Gorący Black Friday 2022

    Integrujemy ponad 50 firm kurierskich w jednym miejscu, obsługujemy w wysyłce ponad 190 krajów, współpracujemy z największymi sklepami internetowymi w Polsce. Koniec listopada jest zatem dla nas najgorętszym okresem w roku. Jak przygotowujemy się do sezonu? Mobilizujemy siły, ulepszamy swoje systemy, staramy się edukować naszych klientów końcowych, dzielimy się wiedzą i poradami. Tworzymy materiały eksperckie na naszego bloga, wypuszczamy e-booki i tutoriale. W swoich materiałach, jak i w ofercie, kierujemy się zarówno do klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Dokładamy wszelkich starań, aby listopadowa data nie odznaczyła się czarną plamą w kalendarzu naszych klientów. Czego unikać i jak korzystać z tradycji Black Friday?

    Dlaczego Black i dlaczego Friday?

    Pomysłów na wyprzedaże jest wiele, jednak Czarny Piątek z pewnością ma najbogatszą historię. Skąd właściwie wzięła się ta tradycja? Pierwsze odnotowane użycie terminu „Czarny Piątek” nie dotyczyło świątecznych zakupów, ale kryzysu finansowego, a konkretnie krachu na amerykańskim rynku złota 24 września 1869 roku. Dwóch bezwzględnych finansistów z Wall Street, Jay Gould i Jim Fisk, współpracowali, aby skupować jak najwięcej złota, mając nadzieję na wywindowanie cen i sprzedanie go z zadziwiającymi zyskami. W ten „czarny” piątek spisek w końcu się rozwiał, doprowadzając giełdę do upadku i powodując bankructwa wielu osób, poczynając od baronów z Wall Street, kończąc na farmerach. Nie są to jednak konotacje, które chcielibyśmy utrzymywać w kontekście dzisiejszych obniżek cen. Najczęściej powtarzana historia związana z genezą Black Friday dotyczy kupców i Święta Dziękczynienia, które odbywa się zawsze w czwarty czwartek listopada. Jak głosi historia, po całym roku działalności ze stratą („na minusie”) sklepy miały podobno zarabiać i wychodzić na plus właśnie w dzień po Święcie Dziękczynienia. Prawdą jest, że podczas prowadzenia księgowości, firmy detaliczne notowały straty na czerwono, a zyski na czarno, stąd tradycja czarnych piątków, czyli sprzedażowego boomu.

    Według SaleCycle amerykańscy konsumenci w Black Friday 2021 wydali 8,9 miliarda dolarów online, to co prawda mniej niż średnie wydatki w 2020 roku, które pobiły wszelkie rekordy, osiągając 9 miliardów dolarów, w porównaniu z 7,4 miliarda w 2019 roku i 6,2 miliarda dolarów w 2018 roku. Wydane w Black Friday kwoty robią wrażenie.  Nic dziwnego, że sprzedawcy i w tym roku zechcą sięgnąć po kawałek czarnopiątkowego tortu.

    Cyber Monday

    W praktyce mamy odczynienia z cyberweekendem. Niegdyś stacjonarne święto wyprzedaży idealnie zaadaptowało się do cyfrowych realiów. Sklepy e-commerce wdrażają strategię czarnopiątkowych wyprzedaży, aby zyskać jeszcze więcej i maksymalnie rozciągnąć to święto. Tak naprawdę koniec listopada staje się weekendową wyprzedażą i owocuje obniżkami cen od piątku do poniedziałku. Klienci są zainteresowany wyprzedażami online. Statystyki opublikowane na expendableramblings.com, wskazują, że rzeczywisty wzrost ruchu pieszego w Czarny Piątek w porównaniu z typowym listopadowym dniem wynosi aż 65%. To naprawdę znaczny wzrost zainteresowania.

    Sprawdzony partner logistyczny

    W związku z tym często stawiamy naszym e-commercowym partnerom pytanie: czy Twoja firma jest gotowa na Black Friday? Sam ruch na witrynie, czy nawet dodanie do koszyka i złożenie zamówienia nie wieńczą sukcesu. Warto posłużyć się tu przytoczoną wcześniej anegdotą o zachłannych i źle kalkulujących finansistach z Wall Street. Jeśli chcemy uniknąć czarnopiątkowego krachu, musimy pamiętać o jednym: opłacony online towar trzeba jeszcze dostarczyć do rąk konsumenta. Tu potrzebny jest sprawdzony partner logistyczny, który wesprze cały proces realizacji zamówień. Chętnie dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem w obsłudze wzmożonego ruchu okołoświątecznego.

    Ogłoś terminy wysyłki

    Co moglibyśmy poradzić właścicielom sklepów przed Black Friday? Postaw na automatyzacje procesów i przeszkolenie zespołu. Daj sobie spory bufor czasowy. Zwłaszcza w tym roku, gdzie ograniczenia związane z COVID 19 i wybuchem konfliktu na Ukrainie możemy spodziewać się obciążonych portów, unieruchomionym kontenerom, opóźnieniom celnym… Zdarza się, że właściciele sklepów realizujących cross border e-commerce, nie są świadomi opóźnień i problemów wpływających na globalną wysyłkę. Te czynniki są poza Twoją kontrolą.  A mimo to, jeśli towar zamówiony na prezent nie dotrze na czas, zgadnij, kto zmierzy się z gniewem? Oczywiście Ty i Twój sklep. Co zatem powinieneś zrobić? Przy okazji Black Friday wysyłaj ostrzeżenia do swoich klientów ze znacznymi buforami, aby wywiązać się z deklarowanego czasu dostawy. Jeśli masz dostępne różne opcje wysyłki, poinformuj klienta dokładnie, która z opcji będzie szybsza.

    Kliencie, bądź świadomy!

    W tym miejscu chcemy przykuć także uwagę klientów indywidualnych. Koniec listopada i grudzień to czas, w którym wysyłki powinny być bezwzględnie planowane z większym wyprzedzeniem czasu. Miliony paczek trafią do sortowni, volumen znacznie wzrośnie, a wraz z nim rośnie ryzyko opóźnień. Firmy kurierskie zabezpieczają się i zatrudniają dodatkowy personel, jednak nie jest to rozwiązanie na wszystkie bolączki. Za wysyłanie świątecznych prezentów warto zabrać się wcześniej i bezwzględnie przestrzegać harmonogramów publikowanych przez firmy kurierskie. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że zakupiony na Black Friday prezent dotrze do adresata.

    Odbierz 12% rabat dla klientów indywidualnych

    Porady to nie wszystko, co mamy. Na ten szczególny czas dostosowaliśmy także swoją ofertę. Co proponujemy klientom indywidualnym? Aż 12% rabatu na wysyłkę! Taką zniżkę otrzymasz na dzień dobry! To nie wszystko. Każdą kolejną wysyłkę również wyślesz z 12% rabatem. Akcja trwa do 5 grudnia włącznie. Wysyłaj, ile możesz! Kroki są naprawdę proste, jeśli wysyłasz pomiędzy 25 listopada a 5 grudnia 2022, każda Twoja paczka wysłana w systemie door to door będzie kosztować 12% mniej. Promocje obejmują przewoźników: FedEx, DHL, DPD, InPost, UPS czy Pocztex Express. Potrzebujesz do tego kodu rabatowego, który przyznawany jest klientom posiadającym konto indywidualne. Kod zostanie przesłany mailem, następnie należy wpisać go podczas składania zamówienia. Nie zapominamy o naszych partnerach biznesowych. Dla osób prowadzących własną działalność również przygotowaliśmy atrakcyjne rozwiązania. Rabatowy cennik, tańsze wysyłki z InPostem, cross-border i faktury zbiorcze. Śledź nasze promocje i skorzystaj z masowych obniżek.

    Zobacz szczegóły naszej oferty:

    Oferta Black Friday – dla firm
    Oferta Black Friday – dla indywidualnych

    Zamów kuriera: https://www.globkurier.pl/



    Globkurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


    Poprzedni wpis << Przewóz kontenerów morskich
    Następny wpis Cross Border – wysyłka do Niemiec >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    5 1 vote
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest waga wolumetryczna

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Handel międzynarodowy i jego możliwości

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz