• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Black Friday coraz bliżej – Zbuduj oczekiwanie… i zbieraj leady już przed czarnym piątkiem
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 05lis 2021

    Black Friday coraz bliżej – Zbuduj oczekiwanie… i zbieraj leady już przed czarnym piątkiem

    Black Friday coraz bliżej a to oznacza zm.in. zbliżający się wielkimi krokami szczyt sprzedażowy. Czy zaplanowanie czarnopiątkowego szaleństwa jest możliwe? W dużym stopniu tak. Możesz przygotować się na start sezonu wyprzedażowego, rozgrzać potencjalnego klienta i ruszyć sprzedażową rakietą na sezon świąteczny. Jak generować ruch i podnosić wskaźniki konwersji w tym gorącym okresie? 

    Black Friday coraz bliżej

    Spis treści

    • Lądowanie na stronie docelowej 
    • 3, 2, 1, 0… BOOM!
    • Black Friday coraz bliżej – szybko, łatwiej, najtaniej
    • Niedomyślny klient? Podpowiadaj! 
    • Kto pyta, kupuje 
    • Black Friday coraz bliżej -dołóż trochę treści do contentowego pieca
    • Reklamuj, ile sił 

    Lądowanie na stronie docelowej 

    Landing pages to samodzielne strony w obrębie witryny, które służą określonemu celowi. Jak sugeruje ich nazwa, odwiedzający docierają do nich bezpośrednio (lądują na nich) za pośrednictwem: bezpłatnych wyników wyszukiwania, e-maili marketingowych, postów w mediach społecznościowych czy płatnych reklam. Strona docelowa kieruje klientów do Twojej oferty i buduje kolejny schodek konwersji. Niezależnie od tego, czy jest to pobranie e-booka, dołączenie do listy mailingowej czy dokonanie zakupu — strona kieruje klienta do wykonania konkretnie zdefiniowanej akcji. Sklepy internetowe tworzą strony docelowe z myślą o różnych celach – generowaniu leadów, zakupie czy zapisie do listy mailingowej. Projekty landing page na Black Friday mogą zawierać różne elementy, podkręcające działanie klienta:

    • pojedynczy produkt w centrum uwagi
    • wyraźny przycisk CTA
    • licznik czasu 

    3, 2, 1, 0… BOOM!

    Najlepsze strony docelowe wyraźnie informują klientów, o ograniczonym czasie na skorzystanie z okazji. E-sklepy wkładają wiele wysiłku w projekt strony docelowej, tylko po to, aby stworzyć poczucie pilności. Istnieje wiele metod zachęcających do szybkiego sfinalizowania transakcji:

    • zegar odliczający do rozdań,
    • błyskawiczne wyprzedaże z ofertami ograniczonymi czasowo,
    • dostosowane copy, używanie odpowiedniego słownictwa: „ograniczone”, „pośpiesz się” i „zanim przegapisz”,
    • obrazy, które przekazują pośpiech, np. prawie pusta klepsydra.

    Twoim celem jest uproszczenie procesu dla klientów. Kupujący ma zobaczyć ofertę, zrozumieć wartość i podjąć szybką decyzję o zakupie. Strona docelowa z okazji Czarnego Piątku to brama, przez którą klienci będą przechodzić, aby znaleźć czarnopiątkowe oferty i dokonać zakupu w ramach specjalnej oferty. Otwórz bramy na oścież! 

    Black Friday coraz bliżej – szybko, łatwiej, najtaniej

    Twoja wiadomość z okazji Black Friday na landing page’u musi być prosta i precyzyjna, aby jasno przedstawić ofertę i dać bezpośredni impuls do zakupu. Niezbędne informacje, takie jak opis produktu, zdjęcia i funkcje, nigdy nie mogą być trudne do znalezienia. Przycisk CTA może pojawić się w wielu miejscach, np. w nagłówku i na dole formularza lub pod sekcją z opiniami. Po prostu upewnij się, że wezwanie do działania jest widoczne i wyróżnia się na tle reszty strony docelowej. 

    Niedomyślny klient? Podpowiadaj! 

    Landing page to świetne narzędzie do generowania ruchu i przyciągania klientów do Twojego sklepu. Ale o tej porze roku można je wykorzystać także w jeszcze jednym celu – przywiązać klienta i zaproponować kolejne zakupy. Utwórz dedykowaną stronę docelową z podpowiedziami, aby dać klientom opcję przejrzenia Twojego asortymentu. Czas na podjęcie decyzji o zakupie. Zaprezentuj odwiedzającym Twoją witrynę produkty i treści związane z ich ostatnimi wyszukiwaniami i nawigacją w witrynie. Sugestie „możesz też polubić”, rabaty na pakiety, filmy demonstracyjne i osadzone recenzje użytkowników dają odbiorcom motywację i pewność, że dokonają zakupu bez szukania ofert i informacji, których potrzebują.

    Upewnij się również, że strona zawiera: 

    • linki do wszystkich działów i ofert, które będziesz rabatować
    • listę produktów powiązanych 
    • sekcję Q&A – często zadawane pytania i inne informacje związane z Black Friday i Cyber Monday, które mogą pomóc odwiedzającym podjąć decyzję o zakupie

    Kto pyta, kupuje 

    Kupujący BFCM będą w pośpiechu wertować wiele sklepów, aby uzyskać najlepszą możliwą ofertę. Nie usypia to jednak ich czujności. Zanim zdecydują się na zakup,  mogą monitorować witrynę, aby sprawdzić Twoją wiarygodność, poprawność danych kontaktowych czy informacje o spółce w KRS. Doświadczeni klienci są świadomi skali oszustw na rynku e-commerce…  Pomóż im rozwiać wątpliwości, tak szybko jak to możliwe, Opowiadaj na te pytania, zanim jeszcze klient zdąży je zadać. Kupującego interesować będzie:

    • Koszty wysyłki i metoda dostawy
    • Jakie metody płatności akceptujesz
    • Dostępność produktu (czy oferujecie gwarancję na zapasy?)
    • Terminy wysyłki (kiedy wyślesz zamówiony towar, a kiedy klienci może się spodziewać dostawy pod adres bądź do punktu odbioru) 
    • Bezpieczeństwo sklepu — to ważny punkt, zaufanie jest głównym problemem podczas zakupów online. Wyświetlaj informacje o tym, jak chronisz dane, jakie posiadasz certyfikaty SSL i jaka jest polityka prywatności.
    • Obsługa zwrotów — wyróżnij tę informację w widocznym miejscu. Rozważ dodanie go do głównej nawigacji lub banera w nagłówku witryny, aby ułatwić zajętym kupującym znalezienie go.

    Black Friday coraz bliżej -dołóż trochę treści do contentowego pieca

    Nie możesz czekać na sezon świąteczny? To dobrze, bo klienci też nie. Wielu już zaczęło prezentowe polowanie. Aby wykorzystać tę dynamikę, stwórz dedykowane treści tematyczne dotyczące BFCM. Publikuj posty, które pomogą kupującym wybrać prezenty dla swoich bliskich lub rodziny. Zaoferuj porady, aby jak najlepiej wykorzystać weekend wielkiej wyprzedaży i zorganizować sobie wolny od zakupów grudzień. Daj odbiorcom jasne informacje, jakie produkty możesz polecasz na święta.

    Reklamuj, ile sił 

    Świetnie zaprojektowana strona docelowa z jasnym przekazem i silnymi wezwaniami do działania nie przyniesie zysku, jeśli nikt na nią nie trafi. Ustaliliśmy już, że landing page działa jak brama do Twojej oferty — pamiętaj o ustawieniu drogowskazów! Aby przyciągnąć potencjalnych klientów, link do strony lądowania powinien znajdować się we wszystkich promocyjnych wiadomościach e-mail, postach społecznościowych i reklamach cyfrowych. Odpalaj kampanie i leć! 

    oferta dla sklepów internetowych
    Uber Connect

    GlobKurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

    black friday przygotowania


    Poprzedni wpis << Raport: Przesyłki i ich zabezpieczenie podczas transportu
    Następny wpis Jak wysłać list kurierem Meest? >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest waga wolumetryczna

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Handel międzynarodowy i jego możliwości

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz