Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Black Friday coraz bliżej – Zbuduj oczekiwanie… i zbieraj leady już przed czarnym piątkiem
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
05lis 2021

Black Friday coraz bliżej – Zbuduj oczekiwanie… i zbieraj leady już przed czarnym piątkiem

   Czas czytania 4 min.

Black Friday coraz bliżej a to oznacza zm.in. zbliżający się wielkimi krokami szczyt sprzedażowy. Czy zaplanowanie czarnopiątkowego szaleństwa jest możliwe? W dużym stopniu tak. Możesz przygotować się na start sezonu wyprzedażowego, rozgrzać potencjalnego klienta i ruszyć sprzedażową rakietą na sezon świąteczny. Jak generować ruch i podnosić wskaźniki konwersji w tym gorącym okresie? 

Black Friday coraz bliżej

Spis treści

  • Lądowanie na stronie docelowej 
  • 3, 2, 1, 0… BOOM!
  • Black Friday coraz bliżej – szybko, łatwiej, najtaniej
  • Niedomyślny klient? Podpowiadaj! 
  • Kto pyta, kupuje 
  • Black Friday coraz bliżej -dołóż trochę treści do contentowego pieca
  • Reklamuj, ile sił 

Lądowanie na stronie docelowej 

Landing pages to samodzielne strony w obrębie witryny, które służą określonemu celowi. Jak sugeruje ich nazwa, odwiedzający docierają do nich bezpośrednio (lądują na nich) za pośrednictwem: bezpłatnych wyników wyszukiwania, e-maili marketingowych, postów w mediach społecznościowych czy płatnych reklam. Strona docelowa kieruje klientów do Twojej oferty i buduje kolejny schodek konwersji. Niezależnie od tego, czy jest to pobranie e-booka, dołączenie do listy mailingowej czy dokonanie zakupu — strona kieruje klienta do wykonania konkretnie zdefiniowanej akcji. Sklepy internetowe tworzą strony docelowe z myślą o różnych celach – generowaniu leadów, zakupie czy zapisie do listy mailingowej. Projekty landing page na Black Friday mogą zawierać różne elementy, podkręcające działanie klienta:

  • pojedynczy produkt w centrum uwagi
  • wyraźny przycisk CTA
  • licznik czasu 

3, 2, 1, 0… BOOM!

Najlepsze strony docelowe wyraźnie informują klientów, o ograniczonym czasie na skorzystanie z okazji. E-sklepy wkładają wiele wysiłku w projekt strony docelowej, tylko po to, aby stworzyć poczucie pilności. Istnieje wiele metod zachęcających do szybkiego sfinalizowania transakcji:

  • zegar odliczający do rozdań,
  • błyskawiczne wyprzedaże z ofertami ograniczonymi czasowo,
  • dostosowane copy, używanie odpowiedniego słownictwa: „ograniczone”, „pośpiesz się” i „zanim przegapisz”,
  • obrazy, które przekazują pośpiech, np. prawie pusta klepsydra.

Twoim celem jest uproszczenie procesu dla klientów. Kupujący ma zobaczyć ofertę, zrozumieć wartość i podjąć szybką decyzję o zakupie. Strona docelowa z okazji Czarnego Piątku to brama, przez którą klienci będą przechodzić, aby znaleźć czarnopiątkowe oferty i dokonać zakupu w ramach specjalnej oferty. Otwórz bramy na oścież! 

Black Friday coraz bliżej – szybko, łatwiej, najtaniej

Twoja wiadomość z okazji Black Friday na landing page’u musi być prosta i precyzyjna, aby jasno przedstawić ofertę i dać bezpośredni impuls do zakupu. Niezbędne informacje, takie jak opis produktu, zdjęcia i funkcje, nigdy nie mogą być trudne do znalezienia. Przycisk CTA może pojawić się w wielu miejscach, np. w nagłówku i na dole formularza lub pod sekcją z opiniami. Po prostu upewnij się, że wezwanie do działania jest widoczne i wyróżnia się na tle reszty strony docelowej. 

Niedomyślny klient? Podpowiadaj! 

Landing page to świetne narzędzie do generowania ruchu i przyciągania klientów do Twojego sklepu. Ale o tej porze roku można je wykorzystać także w jeszcze jednym celu – przywiązać klienta i zaproponować kolejne zakupy. Utwórz dedykowaną stronę docelową z podpowiedziami, aby dać klientom opcję przejrzenia Twojego asortymentu. Czas na podjęcie decyzji o zakupie. Zaprezentuj odwiedzającym Twoją witrynę produkty i treści związane z ich ostatnimi wyszukiwaniami i nawigacją w witrynie. Sugestie „możesz też polubić”, rabaty na pakiety, filmy demonstracyjne i osadzone recenzje użytkowników dają odbiorcom motywację i pewność, że dokonają zakupu bez szukania ofert i informacji, których potrzebują.

Upewnij się również, że strona zawiera: 

  • linki do wszystkich działów i ofert, które będziesz rabatować
  • listę produktów powiązanych 
  • sekcję Q&A – często zadawane pytania i inne informacje związane z Black Friday i Cyber Monday, które mogą pomóc odwiedzającym podjąć decyzję o zakupie

Kto pyta, kupuje 

Kupujący BFCM będą w pośpiechu wertować wiele sklepów, aby uzyskać najlepszą możliwą ofertę. Nie usypia to jednak ich czujności. Zanim zdecydują się na zakup,  mogą monitorować witrynę, aby sprawdzić Twoją wiarygodność, poprawność danych kontaktowych czy informacje o spółce w KRS. Doświadczeni klienci są świadomi skali oszustw na rynku e-commerce…  Pomóż im rozwiać wątpliwości, tak szybko jak to możliwe, Opowiadaj na te pytania, zanim jeszcze klient zdąży je zadać. Kupującego interesować będzie:

  • Koszty wysyłki i metoda dostawy
  • Jakie metody płatności akceptujesz
  • Dostępność produktu (czy oferujecie gwarancję na zapasy?)
  • Terminy wysyłki (kiedy wyślesz zamówiony towar, a kiedy klienci może się spodziewać dostawy pod adres bądź do punktu odbioru) 
  • Bezpieczeństwo sklepu — to ważny punkt, zaufanie jest głównym problemem podczas zakupów online. Wyświetlaj informacje o tym, jak chronisz dane, jakie posiadasz certyfikaty SSL i jaka jest polityka prywatności.
  • Obsługa zwrotów — wyróżnij tę informację w widocznym miejscu. Rozważ dodanie go do głównej nawigacji lub banera w nagłówku witryny, aby ułatwić zajętym kupującym znalezienie go.

Black Friday coraz bliżej -dołóż trochę treści do contentowego pieca

Nie możesz czekać na sezon świąteczny? To dobrze, bo klienci też nie. Wielu już zaczęło prezentowe polowanie. Aby wykorzystać tę dynamikę, stwórz dedykowane treści tematyczne dotyczące BFCM. Publikuj posty, które pomogą kupującym wybrać prezenty dla swoich bliskich lub rodziny. Zaoferuj porady, aby jak najlepiej wykorzystać weekend wielkiej wyprzedaży i zorganizować sobie wolny od zakupów grudzień. Daj odbiorcom jasne informacje, jakie produkty możesz polecasz na święta.

Reklamuj, ile sił 

Świetnie zaprojektowana strona docelowa z jasnym przekazem i silnymi wezwaniami do działania nie przyniesie zysku, jeśli nikt na nią nie trafi. Ustaliliśmy już, że landing page działa jak brama do Twojej oferty — pamiętaj o ustawieniu drogowskazów! Aby przyciągnąć potencjalnych klientów, link do strony lądowania powinien znajdować się we wszystkich promocyjnych wiadomościach e-mail, postach społecznościowych i reklamach cyfrowych. Odpalaj kampanie i leć! 

oferta dla sklepów internetowych
Uber Connect

GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

black friday przygotowania

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Raport: Przesyłki i ich zabezpieczenie podczas transportu
Następny wpis Jak wysłać list kurierem Meest? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter