• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Dystrybucja > Rekord paczkowy w InPost?
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 13lis 2019

    Rekord paczkowy w InPost?

    Święta to czas prezentów, jak pokazują ostanie badania “E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że coraz więcej Polaków robi zakupy przez Internet, co za tym idzie w okresie przedświątecznym, wzrasta ilość paczek, które należy dostarczyć do adresatów. Jest to spore wyzwanie dla branży kurierskiej.

    Rekord paczkowy InPost

    Jakie wyjątkowe rozwiązanie na tegoroczny okres przedświąteczny przygotowała firma InPost? Czy w tym roku zostanie pobity rekord obsłużonych paczek? Zapytaliśmy o to Rafała Rowińskiego – Przedstawiciela Handlowego ds. Kluczowych Klientów z InPost.

    Spis treści

    • GlobKurier: Kiedy w firmie InPost zaczyna się gorący okres wysyłkowy?
      • Rafał Rowiński: Cała branża notuje coraz większe wolumeny w okresie przedświątecznym, jednak za punkt zwrotny uważam Black Friday. To właśnie od tego dnia dla branży zaczyna się szczyt paczkowy i mogę śmiało stwierdzić, że trwa on nieprzerwanie, aż do ostatnich godzin przed samymi świętami.
    • GK: O ile średnio wzrasta ilość zamówień w tym okresie?
      • RR: Ilość paczek pod koniec listopada i grudnia może stanowić nawet dwukrotność tego, co odnotowujemy w normalnym okresie sprzedażowym.
    • GK: Czy w tym roku zostanie pobity rekord dostarczonych paczek?
      • RR: Tak, a nawet już został on pobity. Jesteśmy dopiero przed szczytem paczkowym, a dynamika wzrostu na tę chwilę jest dwucyfrowa.
    • GK: Co wyjątkowego InPost przygotował na ten gorący okres?
      • RR: Na okres szczytu paczkowego dla wszystkich Klientów, niezależnie od ilości wysyłanych paczek od 23 listopada InPost uruchamia odbiory paczek w soboty i w niedziele. Taka możliwość będzie funkcjonować do 15 grudnia. Wprowadzona zmiana ma na celu zwiększenie możliwości operacyjnych i szybszą dostawę przesyłek do Klientów. Zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów i jak najlepszym obsłużeniu wolumenu w najbardziej wymagającym okresie roku.
    • GK: Kurier czy paczkomat? Z czego Klienci korzystają częściej w przedświątecznym okresie?
      • RR: Klienci korzystają z obu głównych kanałów, czyli Paczkomatów i Kuriera InPost. Jednak zdecydowanym atutem Paczkomatów jest wygoda i możliwość odebrania przesyłki o dowolnej porze, ponieważ Paczkomaty dostępne są 24/7. Klienci coraz częściej doceniają niezawodność tej metody dostawy. Odbiór paczki zależy tylko od klienta i nie ma konieczności umawiania się z kurierem i dostosowywania do jego czasu pracy. Ponadto coraz intensywniejsze życie, praca, korki sprawiają, że Paczkomaty są po prostu najwygodniejszą formą odbioru paczek. Dodatkowo ich liczba stale rośnie.
    • GK: Czy InPost posiada ofertę specjalną dla sprzedawców Allegro?
      • RR: InPost od wielu lat współpracuje z Allegro. Efektem tej współpracy jest oferta dedykowana dla Sprzedawców na Allegro w ramach usług dostawy do Paczkomatów oraz przesyłek kurierskich.
    • GK: Jakie korzyści przynosi oferta dla sprzedawców Allegro?
      • RR: Korzyści jest wiele, jedną z nich jest możliwości bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów, inną równię cenioną przez sprzedawców zaletą jest ubezpieczenie do 5000 złotych w cenie przesyłki.
    • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    GlobKurier: Kiedy w firmie InPost zaczyna się gorący okres wysyłkowy?

    Rafał Rowiński: Cała branża notuje coraz większe wolumeny w okresie przedświątecznym, jednak za punkt zwrotny uważam Black Friday. To właśnie od tego dnia dla branży zaczyna się szczyt paczkowy i mogę śmiało stwierdzić, że trwa on nieprzerwanie, aż do ostatnich godzin przed samymi świętami.

    GK: O ile średnio wzrasta ilość zamówień w tym okresie?

    RR: Ilość paczek pod koniec listopada i grudnia może stanowić nawet dwukrotność tego, co odnotowujemy w normalnym okresie sprzedażowym.

    GK: Czy w tym roku zostanie pobity rekord dostarczonych paczek?

    RR: Tak, a nawet już został on pobity. Jesteśmy dopiero przed szczytem paczkowym, a dynamika wzrostu na tę chwilę jest dwucyfrowa.

    GK: Co wyjątkowego InPost przygotował na ten gorący okres?

    RR: Na okres szczytu paczkowego dla wszystkich Klientów, niezależnie od ilości wysyłanych paczek od 23 listopada InPost uruchamia odbiory paczek w soboty i w niedziele. Taka możliwość będzie funkcjonować do 15 grudnia. Wprowadzona zmiana ma na celu zwiększenie możliwości operacyjnych i szybszą dostawę przesyłek do Klientów. Zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów i jak najlepszym obsłużeniu wolumenu w najbardziej wymagającym okresie roku.

    GK: Kurier czy paczkomat? Z czego Klienci korzystają częściej w przedświątecznym okresie?

    RR: Klienci korzystają z obu głównych kanałów, czyli Paczkomatów i Kuriera InPost. Jednak zdecydowanym atutem Paczkomatów jest wygoda i możliwość odebrania przesyłki o dowolnej porze, ponieważ Paczkomaty dostępne są 24/7. Klienci coraz częściej doceniają niezawodność tej metody dostawy. Odbiór paczki zależy tylko od klienta i nie ma konieczności umawiania się z kurierem i dostosowywania do jego czasu pracy. Ponadto coraz intensywniejsze życie, praca, korki sprawiają, że Paczkomaty są po prostu najwygodniejszą formą odbioru paczek. Dodatkowo ich liczba stale rośnie.

    GK: Czy InPost posiada ofertę specjalną dla sprzedawców Allegro?

    RR: InPost od wielu lat współpracuje z Allegro. Efektem tej współpracy jest oferta dedykowana dla Sprzedawców na Allegro w ramach usług dostawy do Paczkomatów oraz przesyłek kurierskich.

    GK: Jakie korzyści przynosi oferta dla sprzedawców Allegro?

    RR: Korzyści jest wiele, jedną z nich jest możliwości bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów, inną równię cenioną przez sprzedawców zaletą jest ubezpieczenie do 5000 złotych w cenie przesyłki.


    GlobKurier.pl

    GlobKurier.pl to pełna oferta usług kurierskich. Współpracujemy z 50 firmami kurierskimi i dostarczamy przesyłki kurierskie do 192 krajów świata.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


    Poprzedni wpis << Raben nowym przewoźnikiem na platformie GlobKurier.pl
    Następny wpis Konferencja Crossborder e-commerce – wielki potencjał i praktyka >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest kod celny?

    Czym jest kod CN?

    Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

    Czy kurierzy pracują w sobotę?

    Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

    Czym jest waga wolumetryczna

    Obchody 50-lecia firmy FedEx. Współpraca biznesowa
    z GlobKurier

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz