Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Dystrybucja > Rekord paczkowy w InPost?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
13lis 2019

Rekord paczkowy w InPost?

   Czas czytania 2 min.

Święta to czas prezentów, jak pokazują ostanie badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że coraz więcej Polaków robi zakupy przez Internet, co za tym idzie w okresie przedświątecznym, wzrasta ilość paczek, które należy dostarczyć do adresatów. Jest to spore wyzwanie dla branży kurierskiej.

Rekord paczkowy InPost

Jakie wyjątkowe rozwiązanie na tegoroczny okres przedświąteczny przygotowała firma InPost? Czy w tym roku zostanie pobity rekord obsłużonych paczek? Zapytaliśmy o to Rafała Rowińskiego – Przedstawiciela Handlowego ds. Kluczowych Klientów z InPost.

Spis treści

  • GlobKurier: Kiedy w firmie InPost zaczyna się gorący okres wysyłkowy?
    • Rafał Rowiński: Cała branża notuje coraz większe wolumeny w okresie przedświątecznym, jednak za punkt zwrotny uważam Black Friday. To właśnie od tego dnia dla branży zaczyna się szczyt paczkowy i mogę śmiało stwierdzić, że trwa on nieprzerwanie, aż do ostatnich godzin przed samymi świętami.
  • GK: O ile średnio wzrasta ilość zamówień w tym okresie?
    • RR: Ilość paczek pod koniec listopada i grudnia może stanowić nawet dwukrotność tego, co odnotowujemy w normalnym okresie sprzedażowym.
  • GK: Czy w tym roku zostanie pobity rekord dostarczonych paczek?
    • RR: Tak, a nawet już został on pobity. Jesteśmy dopiero przed szczytem paczkowym, a dynamika wzrostu na tę chwilę jest dwucyfrowa.
  • GK: Co wyjątkowego InPost przygotował na ten gorący okres?
    • RR: Na okres szczytu paczkowego dla wszystkich Klientów, niezależnie od ilości wysyłanych paczek od 23 listopada InPost uruchamia odbiory paczek w soboty i w niedziele. Taka możliwość będzie funkcjonować do 15 grudnia. Wprowadzona zmiana ma na celu zwiększenie możliwości operacyjnych i szybszą dostawę przesyłek do Klientów. Zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów i jak najlepszym obsłużeniu wolumenu w najbardziej wymagającym okresie roku.
  • GK: Kurier czy paczkomat? Z czego Klienci korzystają częściej w przedświątecznym okresie?
    • RR: Klienci korzystają z obu głównych kanałów, czyli Paczkomatów i Kuriera InPost. Jednak zdecydowanym atutem Paczkomatów jest wygoda i możliwość odebrania przesyłki o dowolnej porze, ponieważ Paczkomaty dostępne są 24/7. Klienci coraz częściej doceniają niezawodność tej metody dostawy. Odbiór paczki zależy tylko od klienta i nie ma konieczności umawiania się z kurierem i dostosowywania do jego czasu pracy. Ponadto coraz intensywniejsze życie, praca, korki sprawiają, że Paczkomaty są po prostu najwygodniejszą formą odbioru paczek. Dodatkowo ich liczba stale rośnie.
  • GK: Czy InPost posiada ofertę specjalną dla sprzedawców Allegro?
    • RR: InPost od wielu lat współpracuje z Allegro. Efektem tej współpracy jest oferta dedykowana dla Sprzedawców na Allegro w ramach usług dostawy do Paczkomatów oraz przesyłek kurierskich.
  • GK: Jakie korzyści przynosi oferta dla sprzedawców Allegro?
    • RR: Korzyści jest wiele, jedną z nich jest możliwości bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów, inną równię cenioną przez sprzedawców zaletą jest ubezpieczenie do 5000 złotych w cenie przesyłki.
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

GlobKurier: Kiedy w firmie InPost zaczyna się gorący okres wysyłkowy?

Rafał Rowiński: Cała branża notuje coraz większe wolumeny w okresie przedświątecznym, jednak za punkt zwrotny uważam Black Friday. To właśnie od tego dnia dla branży zaczyna się szczyt paczkowy i mogę śmiało stwierdzić, że trwa on nieprzerwanie, aż do ostatnich godzin przed samymi świętami.

GK: O ile średnio wzrasta ilość zamówień w tym okresie?

RR: Ilość paczek pod koniec listopada i grudnia może stanowić nawet dwukrotność tego, co odnotowujemy w normalnym okresie sprzedażowym.

GK: Czy w tym roku zostanie pobity rekord dostarczonych paczek?

RR: Tak, a nawet już został on pobity. Jesteśmy dopiero przed szczytem paczkowym, a dynamika wzrostu na tę chwilę jest dwucyfrowa.

GK: Co wyjątkowego InPost przygotował na ten gorący okres?

RR: Na okres szczytu paczkowego dla wszystkich Klientów, niezależnie od ilości wysyłanych paczek od 23 listopada InPost uruchamia odbiory paczek w soboty i w niedziele. Taka możliwość będzie funkcjonować do 15 grudnia. Wprowadzona zmiana ma na celu zwiększenie możliwości operacyjnych i szybszą dostawę przesyłek do Klientów. Zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów i jak najlepszym obsłużeniu wolumenu w najbardziej wymagającym okresie roku.

GK: Kurier czy paczkomat? Z czego Klienci korzystają częściej w przedświątecznym okresie?

RR: Klienci korzystają z obu głównych kanałów, czyli Paczkomatów i Kuriera InPost. Jednak zdecydowanym atutem Paczkomatów jest wygoda i możliwość odebrania przesyłki o dowolnej porze, ponieważ Paczkomaty dostępne są 24/7. Klienci coraz częściej doceniają niezawodność tej metody dostawy. Odbiór paczki zależy tylko od klienta i nie ma konieczności umawiania się z kurierem i dostosowywania do jego czasu pracy. Ponadto coraz intensywniejsze życie, praca, korki sprawiają, że Paczkomaty są po prostu najwygodniejszą formą odbioru paczek. Dodatkowo ich liczba stale rośnie.

GK: Czy InPost posiada ofertę specjalną dla sprzedawców Allegro?

RR: InPost od wielu lat współpracuje z Allegro. Efektem tej współpracy jest oferta dedykowana dla Sprzedawców na Allegro w ramach usług dostawy do Paczkomatów oraz przesyłek kurierskich.

GK: Jakie korzyści przynosi oferta dla sprzedawców Allegro?

RR: Korzyści jest wiele, jedną z nich jest możliwości bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów, inną równię cenioną przez sprzedawców zaletą jest ubezpieczenie do 5000 złotych w cenie przesyłki.


GlobKurier.pl

GlobKurier.pl to pełna oferta usług kurierskich. Współpracujemy z 50 firmami kurierskimi i dostarczamy przesyłki kurierskie do 192 krajów świata.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Raben nowym przewoźnikiem na platformie GlobKurier.pl
Następny wpis Konferencja Crossborder e-commerce – wielki potencjał i praktyka >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter