Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Case study > Case Study: Kyuka Design x Globkurier
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
30paź 2023

Case Study: Kyuka Design x Globkurier

   Czas czytania 3 min.

Spis treści

  • Firma
  • Cel współpracy
  • Stan wyjściowy
  • Gdzie wysyła Kyuka Design?
  • Główne problemy Klienta
  • Zaproponowane rozwiązania
  • Efekty zrealizowanych celów
  • Podsumowanie

Firma


Kyuka Design to sklep internetowy i stacjonarny oferujący designerskie produkty do wnętrz. Koncept opiera się o studio desingu oraz własną produkcję w podwarszawskim Milanówku.

Cel współpracy


Główne cele współpracy Globkurier x Kyuka:

• Przyrost ilości metod doręczeń w kraju i na świecie.
• Sprzedaż do najbardziej renomowanych galerii handlowych na świecie.
• Sprzedaż przez sklep online, marketplace, B2B.

Stan wyjściowy


Głównym celem Kyuka Design był rozwój sprzedaży międzynarodowej online. Przed zaproponowaniem konkretnych rozwiązań, wykonaliśmy analizę stanu wyjściowego m.in. krajów do których firma nadaje swoje produkty.

Gdzie wysyła Kyuka Design?


wysyłka kyuka design

Główne problemy Klienta


Case study Globkurier x Kyuka to prezentacja typowych rozwiązań i problemów, które odnajdujemy w mniejszych i średnich sklepach e-commerce.

Najważniejsze problemy wskazane przez Klienta

  1. Znaleźć coś na co byłoby nas stać.
  2. Który przewoźnik na dany kraj?
  3. Jak efektywnie wysyłać poza Unię?
  4. Ogrom faktur, systemów i dopłat.

Zaproponowane rozwiązania


Problem 1. Znaleźć coś na co byłoby nas stać
Stale rosnące portfolio produktowe Kyuka Design oraz globalna obecność, sprawiła iż wystąpiła potrzeba skutecznego, i zarazem zrównoważonego rozwiązania logistycznego.

Rozwiązanie: silnik wysyłkowy & dynamic pricing
Odpowiedzią na potrzebę ekonomicznego narzędzia logistycznego jest silnik wysyłkowy Globkurier, który opiera się na różnorodności przewoźników, produktów, a także punktów doręczeń. To rozwiązanie pozwala wybierać przewoźników oraz obsługiwane kierunki, dzięki czemu możemy korzystać z oferty różnych kurierów zyskując dużą efektywność i elastyczność. Oferujemy jeden silnik wysyłkowy, który za nas wylicza finalną cenę przesyłki.

Problem 2. Który przewoźnik na dany kraj?

Rozwiązanie: gotowy wybór na dany kierunek
Dla Kyuka Design – w odpowiedzi na problemy związane z doborem odpowiedniego przewoźnika na dany kraj, zaproponowaliśmy gotowe rozwiązanie, które jest dostosowane do konkretnych kierunków wysyłki. Klient nie musi tracić czasu na wybór odpowiedniej firmy kurierskiej – od razu uzyskuje odpowiedź jakim kurierem będzie realizowana dostawa w konkretnym kraju.

Problem 3. Jak efektywnie wysyłać poza Unię?

Rozwiązanie: automaty celne
Rozwiązaniem dla problemu efektywnego wysyłania towarów poza Unię Europejską był zautomatyzowany proces dokumentów do odprawy celnej. Zastosowaliśmy automatyczne procedury celne, które znacząco ułatwiają proces wysyłki produktów poza Unię Europejską. To rozwiązanie zdecydowanie usprawnia i przyspiesza dostarczanie towarów dla klientów na całym świecie. Globkurier oferuje swoje doradztwo na każdym etapie realizacji usług. Nie musisz martwić się o dokumenty i zawiłe procesy odprawy celnej.

Problem 4. Ogrom faktur, systemów i dopłat

Rozwiązanie: zintegrowany billing & prevalidation
Aby zredukować liczbę faktur, systemów i zbędnych formalności – zaoferowaliśmy Kyuka narzędzie umożliwiające zintegrowanie faktur i systemów wszystkich przewoźników dostępnych w Globkurier. Współpracując z różnymi przewoźnikami, musimy liczyć się z tym, że każda firma ma inny format faktur, różny cennik odpłat dodatkowych.


Dzięki rozwiązaniu wdrożonemu przez Globkurier, Kyuka może zaoszczędzić czas i poprawić efektywność pracy, ograniczając konieczność rozliczania wielu faktur i zbędnych kosztów.

Efekty zrealizowanych celów


Odpowiednie zrozumienie potrzeb Klienta to podstawa do efektywnych zmian. Przy współpracy Globkurier x Kyuka Design osiągnęliśmy następujące rezultaty:

1. Optymalizacja kosztów

Dzięki wdrożeniu rozwiązań oferowanych przez Globkurier – Kyuka zyskała możliwość wyboru najlepszej opcji dostawy, co wpłynęło na obniżenie kosztów obsługi danego kierunku o 17%. Ponad to, wprowadzenie walidacji kodów stref odległych, pozwoliło ograniczyć dodatkowe opłaty.

2. Wzrost konwersji i ilość zamówień

Nasze rozwiązania pozwoliły Kyuka na dostosowanie się do lokalnych preferencji konsumentów, co przełożyło się na wzrost konwersji oraz ilość zamówień. Zwiększenie satysfakcji klientów lokalnie i globalnie pomogło spełnić wymagania partnerów B2B.

3. Integracja: prosta i łatwa integracja e-commerce

Dzięki wdrożeniu integracji z e-commerce skutecznie wpłynęliśmy na usprawnienie całego procesu dostawy.

4. Uwolniony czas i elastyczność

Nasze rozwiązania pozwoliły uzyskać Kyuka dodatkowy czas i elastyczność. Czas jest niezbędny do kreatywnego rozwijania swojego biznesu, a rzetelny partner tj. Globkurier – zajmuje się logistyką. Nasz system integruje wszystkie procedury, faktury, oferty przewoźników w jednym miejscu. Dzięki temu możesz zredukować koszty utrzymania integracji IT.

Podsumowanie


Wdrażanie efektywnych rozwiązań razem z Globkurier pozwala zredukować problemy związane m.in. z formalnościami, procedurami czy fakturowaniem od wielu przewoźników. Oferujemy dedykowane rozwiązania pod różne sklepy internetowe i e-commerce. Razem z nami możesz postawić na jeden, zintegrowany system, który usprawni cały proces logistyczny w Twojej firmie.

Jesteśmy dumni z tego, co osiągnęliśmy razem z Kyuka, i jesteśmy gotowi pomóc innym firmom e-commerce w osiągnięciu podobnych sukcesów. Razem możemy uczynić logistykę e-commerce bardziej efektywną i przyjemną dla klientów na całym świecie. Zapraszamy do współpracy!

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Czy kurier może zapakować przesyłkę?
Następny wpis Przesyłka nierejestrowana co to? Najważniejsze informacje >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter