Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Aktualności > Dotrzymywać kroku konkurencji, czyli jak adaptować najnowsze rozwiązania technologiczne.
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
07maj 2018

Dotrzymywać kroku konkurencji, czyli jak adaptować najnowsze rozwiązania technologiczne.

   Czas czytania 3 min.

Spis treści

  • Klasyczne metody biznesowe, a najnowsze rozwiązania technologiczne.
  • Siła napędowa tkwi w Internecie
  • Z duchem nowych czasów
  • Które najnowsze rozwiązania technologiczne zaadaptować? 
    • Personalizacja
    • Boty
    • Sztuczna inteligencja
    • Digital marketing
    • Omnichannel
    • Live Streaming
    • Marketplace
    • Cloud Computing
    • Big Data
  • Dbaj o internetową reputację

Klasyczne metody biznesowe, a najnowsze rozwiązania technologiczne.

najnowsze rozwiązania technologiczne dla e-commerce

GlobKurier multichannel

W  dobie prężnego rozwoju nowoczesnych technologii trudno stwierdzić, które rozwiązania są ciągle nowe, a które stają się normą. Jedno jest pewne. Bez adaptacji nowinek nie ma mowy o pozyskiwaniu nowych klientów. Współczesny przedsiębiorca musi na bieżąco sprawdzać, co w biznesowej i technologicznej trawie piszczy i adaptować najnowsze rozwiązania technologiczne, które pasują do charakteru jego produktu/marki.

Siła napędowa tkwi w Internecie

Postęp technologiczny jest widoczny w każdej branży. Nawet w tych tradycyjnych, związanych z szeroko rozumianym rzemiosłem. Także do lokalnych fachowców zawitał Internet. Właśnie dlatego nawet z najdalszego zakątka świata możemy zamówić wymyślny prezent zrobiony przez lokalnego rzemieślnika. Przewiduje się, że do 2020 r. najważniejszym urządzeniem podłączonym do sieci stanie się smartfon. Tym samym zarówno klienci, jak i sprzedawcy będą w stałym kontakcie. Sektor e-commerce i tak ma już imponujące wyniki. Zasięgi branży będą jednak ciągle rosły w górę.

Przedsiębiorca nie reklamujący się, ani nie oferujący usług w Internecie wydaje się być na straconej pozycji.

Z duchem nowych czasów

Posiadanie responsywnej strony swojej firmy w Internecie to już podstawa. Absolutne minimum to także posiadanie swoich danych na platformach z bazami adresowymi. Doskonałym pomysłem jest zainwestowanie w aplikację mobilną, ale należy pamiętać, że samo stworzenie aplikacji nie wystarczy. Trzeba ciągle dbać, aby aplikacja dostarczała użytkownikom tego czego szukają. W przeciwnym wypadku ich interakcja z naszą aplikacją, może się zakończyć w chwili jej pobrania.

Innym, dziś już także bardzo „standardowym” krokiem jest posiadanie FunPage na Facebooku ale i tu należy pamiętać o tym, aby mieć na taką stronę pomysł i być konsekwentnym w jej prowadzeniu. Strony w Social Mediach mają na celu interakcje z klientami/fanami. Jeśli nasi klienci nie znajdą na takich stronach aktualnych informacji, może się okazać, że strony zaczną działać na naszą niekorzyść i zamiast budowania lojalności klientów, będą budować bariery i klienci uciekną do konkurencji.

Które najnowsze rozwiązania technologiczne zaadaptować? 

  1. Personalizacja

Indywidualizacja ofert oraz komunikatów dla klientów to jeden z najnowszych trendów branży e-commerce. Żeby poprawić osiągnięcia sprzedażowe należy tak kształtować propozycje ofertowe, by klient mógł wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję. Konieczne jest także zainwestowanie w Customer Service.

  1. Boty

Umożliwiają gromadzenie potencjalnych klientów i odsyłanie tych złych. Chatboty pozwalają na komunikację 24/7.

  1. Sztuczna inteligencja

Rozwój AI pozwolił np. na wykreowanie narzędzi, które są w stanie odróżnić maile automatyczne od pisanych przez prywatnych klientów.

  1. Digital marketing

Social marketing, e-mail marketing oraz content marketing to narzędzia, które mają ogromne znaczenie dla osiągnięć firmy.

  1. Omnichannel

Przenikanie się tradycyjnych internetowych kanałów sprzedaży.

  1. Live Streaming

Czyli transmitowanie video w czasie rzeczywistym.

  1. Marketplace

Czyli łączenie profesjonalnych platform sprzedażowych z klientami. Twoje produkty powinny znajdować się np. na Amazonie, Allegro.

  1. Cloud Computing

Korzystanie z chmury obliczeniowej to sposób na nieograniczony dostęp do programów i danych z każdego zakątka świata.  Nie jest konieczne instalowanie lub aktualizowanie programów (co przyczynia się też do ograniczenia wydatków na licencje).

  1. Big Data

Oprogramowanie analizujące ogromne ilości danych pozwala na podejmowanie trafnych i szybkich decyzji oraz zdobywanie nowych klientów.

Dbaj o internetową reputację

Aż 81% klientów sprawdza opinie dotyczące konkretnego produktu i marki w Internecie. Sprawdzane są rankingi towarów, komentarze na portalach konsumenckich oraz informacje dostarczane przez innych użytkowników na portalach społecznościowych. Internetowa reputacja ma ogromne znaczenie dla rozwoju biznesu. Im częściej nazwa marki pojawia się w sieci (oczywiście w pozytywnym kontekście!), tym większa szansa, że uda się zdobyć kolejnego klienta.

Internet to także kopalnia wiedzy o potrzebach konsumenckich. Przedsiębiorcy powinni śledzić branżowe fora i zwracać uwagę na zapytania anonimowych internautów. Wiedza uzyskana w ten sposób może okazać się bezcenna.

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << RODO checklista dla sklepu internetowego
Następny wpis W jaki sposób wspierać fundacje >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter