• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Nowości z firm kurierskich > Preferencje zakupowe milenialsów zmieniają przemysł
11cze 2019

Preferencje zakupowe milenialsów zmieniają przemysł

Para młodych ludzi trzyma paczki

Spis treści

  • UPS opublikował raport, w którym stwierdza, że preferencje zakupowe pokolenia milenialsów zmieniają tradycyjny model przemysłowy. Firmy muszą dostosować się  do zmieniających się wymagań klientów, oferując usługi szybsze i bardziej spersonalizowane.
    • Zmiany demograficzne
    • Zmiana źródła zaopatrzenia
    • Międzynarodowe zakupy
    • Wsparcie po-sprzedażowe

UPS opublikował raport, w którym stwierdza, że preferencje zakupowe pokolenia milenialsów zmieniają tradycyjny model przemysłowy. Firmy muszą dostosować się  do zmieniających się wymagań klientów, oferując usługi szybsze i bardziej spersonalizowane.

UPS Industrial Buying Dynamics Study wyszczególniło w swoim raporcie cztery sposoby, w jaki nowa fala nabywców zmienia rynek przemysłowy.

Zmiany demograficzne

W tegorocznym badaniu brało udział 38% respondentów, którzy należą do pokolenia milenialsów, co stanowi wzrost o 10% w porównaniu z rokiem 2017. To rosnące pokolenie jest bardziej nowoczesne, preferując udział w badaniach za pośrednictwem mediów społecznościowych niż przez bezpośredni kontakt z przedstawicielem handlowym. Dodatkowo większą wagę przykładają do takich czynników jak rozwój czy wsparcie po-sprzedażowe. Mniej istotna jest jakość czy cena. Pomimo ich rosnących udziału w rynku tego pokolenia, wciąż są bardziej ograniczeni w tym, co i w jakiej ilości kupują w porównaniu z pokoleniem tzw. wyżu demograficznego.

Zmiana źródła zaopatrzenia

Kupujący, chcąc zmniejszyć wydatki wolą nabywać produkty od producentów lub korzystać z rynku internetowego. Milenialsi wykazują coraz większe zainteresowanie kupowaniem bezpośrednio od producentów – wzrost o prawie 20% w ciągu ostatnich dwóch lat. W tym czasie dystrybutorzy odnotowali  od 15 do 38% spadku udziału w zakupach, podczas gdy producenci i rynki internetowe wzrosły odpowiednio o 10% i 17%.

Międzynarodowe zakupy

Nowe pokolenie kupuje prawie połowę swoich produktów na rynkach całego świata, to znacznie więcej towarów nabytych na zagranicznych rynkach niż w przypadku pokolenia wyżu demograficznego lub pokolenia X. Respondenci badania odpowiedzieli, że skłonni zapłacić więcej za szybszą obsługę z zagranicy – 26% spodziewa się zamówień w ciągu dwóch dni, a 81% wymaga dostawy tego samego dnia.

Wsparcie po-sprzedażowe

Pomoc po-sprzedażowa jest ważnym elementem transakcji biznesowych dla wszystkich pokoleń, ale to elastyczność, której oczekują milanialsi w znacznym stopniu wpływa na zmiany w tym obszarze. 87% respondentów z młodego pokolenia zdeklarowało, że może zmienić firmę w celu otrzymania lepszego wsparcia po-sprzedażowego.

Brooke Yamini, wiceprezes ds. Operacji marketingowych w UPS powiedział: Wzrost udziału pokolenie milanialsów w rynku zapoczątkował nową erę, która rzuca wyzwanie normom branżowym. Młodzi, doświadczeni technicznie klienci oczekują nie tylko szybkich dostaw, ale także dodatkowych usług i wsparcia po-sprzedażowego.


Poprzedni wpis << Ostatnia mila: jak rozwiązać ten problem?
Następny wpis Ubezpieczenie przesyłki – usługa, z której warto skorzystać? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Paczka do Korei Południowej

Co można wysyłać na paletach kurierskich?

Transport drobnicowy – niezbędne informacje

Bezpieczny transport przesyłek paletowych

Przesyłki kurierem w Europie

Największe wyzwania logistyki kontraktowej i potencjał usługi

Czym jest transport intermodalny?

Wietrzenie magazynów na czym polega i jakie daje szanse sklepom e-commerce

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube

Zapisz się na newsletter

Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
Newsletter
Newsletter
Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
      • Spedycja
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
al. Wojciecha Korfantego 138a
40-156 Katowice,
Icon formularz kontaktowy
Icon kontakt@globkurier.pl
Icon +48 22 300 16 21
© 2007-2022 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
| Odpowiedz