• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Nowości z firm kurierskich > Preferencje zakupowe milenialsów zmieniają przemysł
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 11cze 2019

    Preferencje zakupowe milenialsów zmieniają przemysł

    Para młodych ludzi trzyma paczki

    Spis treści

    • UPS opublikował raport, w którym stwierdza, że preferencje zakupowe pokolenia milenialsów zmieniają tradycyjny model przemysłowy. Firmy muszą dostosować się  do zmieniających się wymagań klientów, oferując usługi szybsze i bardziej spersonalizowane.
      • Zmiany demograficzne
      • Zmiana źródła zaopatrzenia
      • Międzynarodowe zakupy
      • Wsparcie po-sprzedażowe

    UPS opublikował raport, w którym stwierdza, że preferencje zakupowe pokolenia milenialsów zmieniają tradycyjny model przemysłowy. Firmy muszą dostosować się  do zmieniających się wymagań klientów, oferując usługi szybsze i bardziej spersonalizowane.

    UPS Industrial Buying Dynamics Study wyszczególniło w swoim raporcie cztery sposoby, w jaki nowa fala nabywców zmienia rynek przemysłowy.

    Zmiany demograficzne

    W tegorocznym badaniu brało udział 38% respondentów, którzy należą do pokolenia milenialsów, co stanowi wzrost o 10% w porównaniu z rokiem 2017. To rosnące pokolenie jest bardziej nowoczesne, preferując udział w badaniach za pośrednictwem mediów społecznościowych niż przez bezpośredni kontakt z przedstawicielem handlowym. Dodatkowo większą wagę przykładają do takich czynników jak rozwój czy wsparcie po-sprzedażowe. Mniej istotna jest jakość czy cena. Pomimo ich rosnących udziału w rynku tego pokolenia, wciąż są bardziej ograniczeni w tym, co i w jakiej ilości kupują w porównaniu z pokoleniem tzw. wyżu demograficznego.

    Zmiana źródła zaopatrzenia

    Kupujący, chcąc zmniejszyć wydatki wolą nabywać produkty od producentów lub korzystać z rynku internetowego. Milenialsi wykazują coraz większe zainteresowanie kupowaniem bezpośrednio od producentów – wzrost o prawie 20% w ciągu ostatnich dwóch lat. W tym czasie dystrybutorzy odnotowali  od 15 do 38% spadku udziału w zakupach, podczas gdy producenci i rynki internetowe wzrosły odpowiednio o 10% i 17%.

    Międzynarodowe zakupy

    Nowe pokolenie kupuje prawie połowę swoich produktów na rynkach całego świata, to znacznie więcej towarów nabytych na zagranicznych rynkach niż w przypadku pokolenia wyżu demograficznego lub pokolenia X. Respondenci badania odpowiedzieli, że skłonni zapłacić więcej za szybszą obsługę z zagranicy – 26% spodziewa się zamówień w ciągu dwóch dni, a 81% wymaga dostawy tego samego dnia.

    Wsparcie po-sprzedażowe

    Pomoc po-sprzedażowa jest ważnym elementem transakcji biznesowych dla wszystkich pokoleń, ale to elastyczność, której oczekują milanialsi w znacznym stopniu wpływa na zmiany w tym obszarze. 87% respondentów z młodego pokolenia zdeklarowało, że może zmienić firmę w celu otrzymania lepszego wsparcia po-sprzedażowego.

    Brooke Yamini, wiceprezes ds. Operacji marketingowych w UPS powiedział: Wzrost udziału pokolenie milanialsów w rynku zapoczątkował nową erę, która rzuca wyzwanie normom branżowym. Młodzi, doświadczeni technicznie klienci oczekują nie tylko szybkich dostaw, ale także dodatkowych usług i wsparcia po-sprzedażowego.


    Poprzedni wpis << Ostatnia mila: jak rozwiązać ten problem?
    Następny wpis Ubezpieczenie przesyłki – usługa, z której warto skorzystać? >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest kod celny?

    Czym jest kod CN?

    Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

    Czy kurierzy pracują w sobotę?

    Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

    Czym jest waga wolumetryczna

    Obchody 50-lecia firmy FedEx. Współpraca biznesowa
    z GlobKurier

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz