Blog

Spełniaj oczekiwania klientów. Wysyłaj paczki za pobraniem i zwiększaj wiarygodność swojej marki.

Wysyłaj taniej po zarejestrowaniu

Jakie możliwości oferujemy?

Płatność kartą

Zamawiając wysyłkę za pobraniem w usłudze InPost i DPD umożliwiamy płatność kartą płatniczą przy jej odbiorze.

Szybkie zwroty

Zwroty za wysyłki za pobraniem dostępne są już w 24h. Sprawdź atrakcyjne stawki na 21 i 30 dni. Wysyłaj taniej i nie przepłacaj.

Kalkulator kosztów

Skorzystaj z szybkiej porównywarki cen kurierów i wybierz optymalną ofertę dla siebie. Porównaj 50 kurierów jednym kliknięciem.

Z nami nadasz przesyłkę za pobraniem również za granicę.

Jeśli chcesz nadać przesyłkę za pobraniem za granicę - wybierz usługi firmy ups.

Jak wysłać przesyłkę za pobraniem?

SKORZYSTAJ Z KALKULATORA KOSZTÓW

Wejdź na GlobKurier.pl i skorzystaj z porównywarki cen kurierów. Wpisz parametry paczki i porównaj usługi od wielu dostawców.

WYBIERZ ODPOWIEDNIĄ USŁUGĘ

Wybierz odpowiednią usługę dla siebie i wprowadź dane do pobrania:
- kwotę pobrania
- numer konta bankowego
- właściciela rachunku
- dane adresowe

PRZEKAŻ PACZKĘ KURIEROWI

Wydrukuj list przewozowy, przygotuj paczkę dla kuriera, nadaj i oczekuj na zwrot pobrania.

WYCEŃ PRZESYŁKĘ ZA POBRANIEM

Wyjaśniamy jak dokładnie działa wysyłka za pobraniem

Jak zostaną zwrócone środki pobrane przez kuriera?

Jeśli nadasz przesyłkę pobraniową za pośrednictwem GlobKurier.pl zwrot środków pobranych przez kuriera podczas przekazania przesyłki odbiorcy zostanie dokonany na wskazane podczas generowania listu przewozowego konto bankowe. Inna forma zwrotu jak przekaz pocztowy czy gotówka jest niemożliwa.

DLA KOGO PRZESYŁKA ZA POBRANIEM?

Głównie przesyłkę pobraniową wybierają właściciele sklepów internetowych. W Polsce wielu klientów wymaga możliwości opłacenia przesyłki dopiero po jej otrzymaniu. Chcą mieć pewność dostarczenia. Jeśli prowadzisz sklep bądź sprzedajesz online ubrania, z których nie korzystasz – skorzystaj z opcji potwierdzającej Twoją wiarygodność.

JAK NADAĆ PRZESYŁKĘ ZA POBRANIEM?

Wejdź na GlobKurier.pl, skorzystaj z porównywarki kurierów, wybierz odpowiednią ofertę. Skorzystaj z opcji dodatkowej „wysyłka za pobraniem”. Na naszej platformie masz kilka terminów zwrotu do wyboru. Wybierz najbardziej atrakcyjny dla siebie od 24h do 30 dni.

CZY KLIENT SPRAWDZA ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI PRZED OPŁACENIEM?

Zgodnie z prawem przewozowym kurier jest zobowiązany do przekazania przesyłki pobraniowej po uiszczeniu opłaty przez odbiorcę i podpisaniu przez niego przyjęcia paczki. Odbiorca nie ma możliwości otwarcia paczki przed dokonaniem opłaty.

czy jest możliwość wysyłki za pobraniem za granicę?

Korzystając z platformy GlobKurier.pl masz możliwość nadania paczki za pobraniem za granicę. Aby wybrać ten rodzaj usługi wybierz z porównywarki kurierów ofertę UPS. Następnie dobierz dodatkową usługę „wysyłki za pobraniem”. 

Jak przyspieszyć zwrot środków z pobrań?

Na zwrot środków za przesyłki pobraniowe nadawca musi poczekać zgodnie z wybraną opcją podczas składania zamówienia. Przy wybieraniu usługi dodatkowej nadawca decyduje jaki czas zwrotu wybierze od 24h do 30 dni.

Pobranie natychmiastowe

Podczas składania zamówienia nadawca może skorzystać z opcji wysyłki za pobraniem ze zwrotem w ciągu 24h. Wtedy środki pieniężne pobrane przez kuriera zostaną zwrócone do nadawcy następnego dnia roboczego licząc od dnia doręczenia przesyłki do odbiorcy. 

Jak zabezpieczyć się przed nieodebraniem przesyłki przez odbiorcę?

Niestety to nadawca pokrywa koszty nadania przesyłki. Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy i nie zgłosi się on po paczkę to nadawca otrzymuje paczkę z powrotem. Jak temu zaradzić? Przeczytaj niżej.

PORADY OD GLOBKURIER

Jak zabezpieczyć się przed nieodebraną paczką za pobraniem?

Przezorny zawsze ubezpieczony. Aby zabezpieczyć się przed nieodebraniem przesyłki pobraniowej przez nadawcę i nieponiesienia kosztów przesyłki przez niego – należy wykonać następujące czynności:

  • Posiadać prośbę wysłania za pobraniem na piśmie, wystarczy email
  • Śledzimy status przesyłki. Jeśli widzimy w systemie, że nie jest dostarczona zadzwonić do odbiorcy czy ją odebrał.
  • Jeśli odebrał to czekać na zwrot pobrania.
  • Jeśli nie odebrał to czekać na zwrot przesyłki przez kuriera.

Po otrzymaniu paczki zwrotnej wysłać emaila do odbiorcy z prośbą o uregulowanie należności za nieodebraną przesyłkę. Przy braku odpowiedzi wysłać ponownie. Następnie wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty. Jeśli mimo to zamawiający przesyłki nie opłaci to złożyć pozew do sądu przez Internet. Oczekiwać na wyrok i klauzulę wykonalności.