GLOBKURIER POMOC

Jak korzystać z serwisu Globkurier.pl?

Wszystkie informacje o obsłudze serwisu Globkurier.pl zebrane w jednym miejscu
Jak działa Globkurier.pl?

GlobKurier.pl pośredniczy pomiędzy kurierem a Klientem (bezpośrednio zamawiającym usługę). Przesyłkę zamawia się przez stronę internetową, a GlobKurier.pl obsługuję zlecenie i kontroluje cały przebieg procesu dostarczenie przesyłki.

Gdzie znajduje się siedziba Globkurier.pl?

Siedziba GlobKurier.pl znajduje się w Katowicach 40-226, przy ul. Bogucickiej 7

 

Jak założyć konto w Globkurier.pl?

Założenie konta w GlobKurier.pl jest bezpłatne! Potrzebujesz tylko adresu e-mail i numeru telefonu,  a w przypadku klienta biznesowego potrzebny jest również NIP firmy i jej nazwa. Zarejestruj się i dołącz do społeczności GlobKurier!

Dowiedz się więcej.

Dlaczego warto założyć konto w Globkurier.pl?

Założenie konta w GlobKurier otwiera wiele nowych możliwości zarówno dla klientów Indywidualnych, jak i użytkowników kont firmowych. Sprawdź, co zyskasz i zarejestruj się już dziś!

Dowiedz się więcej.

Czy od razu mam opiekuna?

Na samym początku Twojego konto nie ma przyznanego opiekuna, w przypadku chęci negocjacji oferty bardzo prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, wtedy opiekun handlowy zostanie przyznany.

Jak zalogować się na konto Globkurier.pl?

Wejdź w zakładkę logowanie, która znajduje się na górze strony obok rejestracji. Wpisz odpowiednie dane i ciesz się z możliwości, jakie gwarantuje Ci posiadanie konta na GlobKurier.pl

Dowiedz się więcej.

Jak odzyskać hasło do konta Globkurier.pl?

Kliknij przypomnij hasło i podaj nam swój e-mail, a nowe hasło wyślemy na ten adres.

Przypomnij hasło.

Jak poprawnie uzupełnić dane adresowe?

Prosimy o zwrócenie uwagi na poprawność danych adresowych wpisywanych do systemu:

• W polu Ulica należy wpisywać tylko nazwę ulicy bez skrótu czy pełnego słowa tj. ul./ ulica, Al/Aleja, Pl./Plac itd.

• W przypadku adresów, w których występują dwie miejscowości (jedna faktyczna, druga przypisana jako poczta), należy używać tylko faktycznej miejscowości, a nie tej opisującej pocztę np.:

Pełen adres: Sady,

ul. Za Motelem 2c ,

62-080 Tarnowo Podgórne

Sposób zapisu:
ulica: Za Motelem
numer: 2c
Kod pocztowy: 62-080
Miasto: Sady

Jak potwierdzić złożenie zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane na wskazany adres e-mail. Dodatkowo u zarejestrowanych użytkowników będzie ono widoczne w zakładce -> Status zamówienia.

 

Jak importować plik CSV?

Należy  zalogować do Panelu Klienta, następnie przejść do zakładki Integracja CSV i tam dokonać importu wcześniej przygotowanego pliku. 

Dowiedz się więcej.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć, korzystając z formularza na stronie: https://www.globkurier.pl/faq/reklamacje/. Do formularza dołącz niezbędne dokumenty. Pamiętaj, że każdą reklamację rozpatruje przewoźnik. Do pisma reklamacyjnego dołączamy również oryginał Protokołu Przekazania Przesyłki (np. list przewozowy) oraz potwierdzone kopie dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia oraz jeżeli go sporządzono przy przyjęciu przesyłki i oryginał protokołu szkodowego (egzemplarz należący do poszkodowanego). Oczywiście nie należy zapomnieć o fakturze bądź sporządzonym kosztorysie, które potwierdzą wartość towaru znajdującego się w przesyłce oraz straty wynikające z jej opóźnienia w dostawie, braku doręczenia bądź uszkodzenia.

Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?

W przypadku przesyłek krajowych jest możliwość zlecenia spisania protokołu szkody do 7 dni od daty doręczenia. W przypadku przesyłek międzynarodowych, jeśli protokół nie zostanie sporządzony przy doręczeniu to nie już możliwości zlecenia spisania.

W kwestii zlecenia spisania protokołu szkody klient powinien skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem doręczającym przesyłkę. Jeśli z jakiegoś powodu nie ma takiej możliwości, może zwrócić się z taką prośbą do Biura Obsługi Klienta (kontakt@globkurier.pl).

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?