Przez dwa dni Kraków stał się stolicą m-commerce za sprawą specjalnej edycji Mobile Trends Conference dla branż z sektora e-biznesu

13-14 września w Krakowie odbyła się specjalna edycja Mobile Trends Conference dla branż z sektora e-commerce. W wydarzeniu wzięło udział grono polskich i zagranicznych ekspertów, którzy podczas organizowanych prelekcji przekazywali uczestnikom wiedzę dotyczącą wykorzystywania mobilnych rozwiązań w przestrzeni internetowej. Była to doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz poznania aktualnych trendów funkcjonujących na rynku.

Konferencja Mobile Trends for e-commerce w Krakowie

Trójka z podium – dzień pierwszy Mobile Trends Conference

Pierwszego dnia Mobile Trends Conference for e-commerce największym zainteresowaniem cieszył się wykład Tomasz Karwatki z grupy Divante. Uzyskał on również najwyższe oceny wśród uczestników wydarzenia. Podczas prelekcji poruszał on między innymi zagadnienia związane z szybkością ładowania stron na urządzeniach mobilnych, która wynosi na chwilę obecną 19 sekund. Wymieniał również mocne strony Progressive Web Apps oraz radził, jako doświadczony ekspert, by pamiętać o rozgraniczeniu fron-end i back-end na osobne aplikacje.

Na drugim stopniu podium znalazł się Tomasz Woźniak z Future Mind. Przedstawił on wizje przyszłości opartą na cyfrowej transformacji, internecie rzeczy i artificial intelligence. Jego wypowiedź wskazywała najważniejsze aspekty rozwoju rynku na przestrzeni kolejnych lat.

Jako trzeci wyróżniony został holenderski prelegent Jeroen van Geel z Oak&Morrow, który udzielał uczestnikom rad odnośnie sprzedaży własnych pomysłów osobom trzecim (CEO, zespołowi w pracy i nie tylko). Podkreślał, że nie jest to łatwy proces. Trzeba zwrócić uwagę odbiorcy przede wszystkim na potencjalne korzyści finansowe wygenerowane dla firmy, uwzględnić odpowiednie modele biznesowe itd. Dodatkowo przekaz musi być sformułowany w jak najbardziej spójną i logiczną całość.

Konferencja Mobile Trends for e-commerce w Krakowie

Niekwestionowany lider Mobile Trends Conference 

Po podsumowaniu wyników ogłoszono, że najwyższe noty spośród wszystkich prelegentów uzyskał Krzysztof Marzec z Deva Group, który zaprezentował swoją wypowiedź drugiego dnia konferencji w bloku marketingowym. W bardzo praktyczny sposób, kierując się własnym doświadczeniem i przykładami zaczerpniętymi z pracy poruszał najważniejsze aspekty związane z tematyką SEO i Goolge Ads. Uczestnicy mogli dowiedzieć się przede wszystkim, na co zwracać uwagę podczas tworzenia spójnej identyfikacji firmy w Google oraz jakie elementy e-sklepu mają największe znaczenie, jeżeli chodzi o wykorzystanie ich w działalności swojej korporacji.

Konferencja Mobile Trends for e-commerce w Krakowie

Sponsorzy i organizacja

Podczas briefingu przemawiał także Bartłomiej Jakubowski – przedstawiciel firmy Akamai Technologies, która była oficjalnym sponsorem krakowskiego zgromadzenia fachowców m-commerce. Przedsiębiorstwo Akamai Technologies jest wyspecjalizowane (jako jedna z największych firm świata) w konsolidacji/ gromadzeniu danych oraz dynamizacji działalności w Internecie. Kwestie poruszane przez Pana Jakubowskiego dotyczyły przełożenia się prędkości ładowania aplikacji czy stron internetowych na wyniki i notowania firmy.

Sam koniec tego pełnego emocji dnia zwieńczył fakt zaproszenia wszystkich gości do jednego z krakowskich klubów. Organizator – ClickMaster Polska zdecydował się na niepoprzestanie na oficjalnej części spotkania.  Wzajemna wymiana porad, poglądów, statystyk czy prognoz odbywała się dalej w miłej i luźnej atmosferze.

Konferencja Mobile Trends for e-commerce w Krakowie

Partnerstwo w wydarzeniu

Dziękujemy za możliwość patronowania i udziału w tym wielkim wydarzeniu branży e-commerce.

 

Niezwykle inspirujące spotkania i pouczające prelekcje. Udział w Mobile Trends Conference for e-commerce dał nam nie tylko możliwość pozyskania nowych kontaktów biznesowych, ale również podsunął ciekawe rozwiązania, które będziemy wdrażać by ulepszyć  działalność e-commerce i kontakt z klientem.

Grzegorz Sadłoń – CSMO w Codarius.com

 

Podczas konferencji MTC poznaliśmy najnowsze trendy w technologiach mobilnych. To wielka wartość uzyskać wiadomości na temat ścieżek rozwoju m-commerce od doświadczonych polskich i zagranicznych ekspertów pracujących w branży od wielu lat. Teraz możemy skutecznie przygotować nasz biznes na zmiany związane z ogólną informatyzacją i autymatyzacją procesów. Podsumowując było to niezwykle inspirujące wydarzenie. Jesteśmy dumni, że byliśmy Partnerem Logistycznym Mobile Trends.

Mateusz Pycia – CEO GlobKurier.pl