Jak zwrócić towar do sklepu internetowego 4F?

Zrobiłeś zakupy w sklepie internetowym 4F i planujesz zwrot? Chcesz wiedzieć, czy możesz zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym online? Poniżej podpowiadamy jak wygodnie zwrócić towar do sklepu internetowego.

sklep internetowy, zwrot towarów do e-sklepu

4F proponuje jakościową odzież sportową oraz akcesoria przydatne miłośnikom sportu. Markę 4F dobrze znają fani treningów i wypraw outdoorowych. Sklep kieruje swoją ofertę do profesjonalistów, jak i do amatorów, którzy stawiają na jakościowe materiały i ciekawy design w codziennych stylizacjach. Sklep internetowy 4F należy do spółki OTCF z siedzibą w Wieliczce. W ramach spółki funkcjonują takie marki jak: 4F, 4f junior, 4FPROteam, Outhorn, 4Faces, Everhill. Spółka jest też dystrybutorem obuwia i odzieży Under Amour na polskim rynku. Firma posiada wieloletnie doświadczenie, łącząc miłość do sportu i mody. Pierwszy sklep został uruchomiony w 2003 roku, aktualnie marka działa także za granicą i współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim.

Jak zwrócić towar do sklepu internetowego?

4F podobnie jak większość znanych marek sportowych prowadzi też działalność internetową, Ubrania i produkty pod szyldem tej marki możemy znaleźć online, pod adresem 4f.com.pl E-commerce oferuje elastyczność i wygodę — dając konsumentom możliwość robienia zakupów z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Takie udogodnienia sprzyjają impulsywnym i często nie przemyślanym zakupom. Pamiętaj, że jeśli zamówiony towar nie spełni naszych oczekiwań, jako konsument, masz prawo zwrócić produkt bez podawania przyczyny. Jak zwrócić towar do sklepu internetowego 4F?

Od czego rozpoczyna się procedura zwrotu?

Jeśli chcesz zwrócić towar do sklepu internetowego, możesz odesłać go na kilka sposobów.
Przed rozpoczęciem procesu zwrotu musisz zweryfikować kilka informacji. Sposób zwrotu będzie uzależniony od odpowiedzi na poniższe pytania:

  • Czy jesteś zalogowany na serwisie 4F? tj. czy dokonałeś zakupu jako zarejestrowany użytkownik?
  • Jaki sposób dostawy wybrałeś podczas składania zamówienia? Jakim sposobem paczka z towarem, który chcesz zwrócić, została do
  • Ciebie dostarczona? Skorzystałeś z Kuriera? Paczkomatu InPost? Czy z możliwości odbioru osobistego w salonie?
  • Jak zostało opłacone zamówienie? Czy płaciłeś za dostarczony towar z wykorzystaniem konta internetowego bądź skorzystałeś z płatności za pobraniem?

W pierwszym kroku musisz powiadomić sklep o fakcie odstąpieniu od umowy. Jeśli nie posiadasz konta użytkownika i chcesz zwrócić towar, musisz wysłać stosowne oświadczenie. Wiadomość mailowa powinna zostać wysłana na adres esklep@4fcom.pl. Aby cały proces przebiegał sprawnie, pamiętaj o zweryfikowaniu prawdziwości przesłanych informacji. Swoją wiadomość odpowiednio zatytułuj, już w tytule podaj swój numer zamówienia. Treść maila powinna zawierać Twoje imię i nazwisko. Konieczny będzie adres korespondencyjny i numer konta bankowego, na który powinna zostać zwrócona należność. Dokładnie opisz produkt, który zwracasz — podaj nazwę i numer zamówienia. Bezbłędne i precyzyjnie napisane zgłoszenie przyśpieszy cały proces.

Szczegóły w regulaminie sklepu internetowego 4F: https://4f.com.pl/regulamin

Jeśli masz wątpliwości w kontekście formularza, możesz skorzystać z bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Sklepu Internetowego 4F, możesz zadzwonić na numer: 12 384 80 45.

Przygotuj odpowiednio przesyłkę

Po wysłaniu zgłoszenia poczekaj na potwierdzenie. W mailu zwrotnym powinieneś otrzymać numer zwrotu. Przesłany numer umieść na paczce zwrotnej obok adresu, na który wyślesz przesyłkę. Do paczki dołącz podpisane oświadczenie odstąpienia od umowy. Wydruk i ręczny podpis oświadczenia jest konieczny! Zapakuj dokładnie towar. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki, posłuż się folią bąbelkową i mocną taśmą klejącą. Musisz mieć pewność, że paczka dotrze do magazynu w nienaruszonym stanie. Wybierz sztywne pudełko i zabezpieczenia, które uchronią towar przed wilgocią.

Starannie zapakowaną przesyłkę prześlij na adres:

OTCF S.A. Sklep Internetowy
ul. Miechowska 56
32-340 Wolbrom

Producent zastrzega, aby nie odsyłać paczek za pobraniem bądź do paczkomatów InPost, ponieważ nie ma technicznej możliwości odbioru tego typu przesyłek. Zwrot towarów do magazynu odbywa się na koszt klienta. Przesyłka do 4F musi zostać opłacona przez Ciebie na etapie zamawiania usługi kurierskiej. Darmowego zwrotu można dokonać w sklepie stacjonarnym. Co ważne, nawet jeśli wymienimy towar zakupiony online to zwrot w sklepie, zostanie on rozliczony gotówkowo.

Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego

W kontekście 4F często pojawia się pytania: Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym online? Zakupiony towar można zwrócić bezpośrednio w firmowym sklepie stacjonarnym. Sklepy 4F znajdują się w większości większych centrów handlowych, jednak nie każdy z punktów obsługuje zwroty towarów zakupionych online. Tutaj znajduje się lista sklepów 4F, w których możesz zwrócić towar ze sklepu internetowego: https://4f.com.pl/lista-sklepow

W przypadku tych lokalizacji nie ma znaczenia, jakim kanałem zakupiłeś swój towar. Wszystkie rzeczy zakupione online możesz zwrócić stacjonarnie. Jeśli znalazłeś już swój punkt, wystarczy, że fizycznie zaniesiesz ubrania czy akcesoria do sklepu. Wysyłka towaru do sklepu nie jest możliwa, na ten moment 4F nie oferuje takiej opcji, zwracając towar, musisz zgłosić się do sklepu osobiście.

Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczyny?

Tak, jeśli zawarłeś umowę na odległość, masz prawo odstąpić od tej umowy w terminie 30 dni. Ten proceder odbędzie się bez ponoszenia kosztów z Twojej strony. Ryzyko obsługi zwrotów przejmuje na siebie dany sklep internetowy. Podczas gdy wiele marek detalicznych odnotowało wzrost sprzedaży w wyniku zakupów online, trzeba przyznać, że znaczną część tej sprzedaży generują transakcje, które później przemieniają się w zwroty. Sklepy internetowe biorą ten czynnik pod uwagę i przygotowują przyjazną politykę zwrotów dla każdego klienta. Zwroty towaru online są bardziej rozpowszechnione niż zwroty w sklepach stacjonarnych. Z danych Globalwebindex wynika, że ​​ponad połowa konsumentów online jest bardziej skłonna zwrócić produkt, który został zakupiony online, niż produkt kupiony w sklepie. Taka tendencja jest powszechna wśród młodszych odbiorców i prawdopodobnie częściowo wynika z hojnych usług dostawy sprzedawców internetowych i łatwości, z jaką konsumenci mogą zwracać produkty online. Zwracanie produktu w sklepie wymaga również większego wysiłku od konsumentów, którzy muszą udać się do sklepu i stawić czoła kolejkom do kas i procedurom zwrotu.

Ten problem rozwiązuje opcja zwrotów z wykorzystaniem kuriera. Jeśli chcesz zwrócić produkt do sklepu 4F, możesz to zrobić, korzystając z platformy GlobKurier.pl. Wystarczy kilka kliknięć i GOTOWE! Bez stresu i wychodzenia z domu. Wystarczy oczekiwać na wizytę kuriera, który odbierze przesyłkę i dostarczy do miejsca docelowego.

Zobacz jak zamówić kuriera do domu i wysłać przesyłkę zwrotną do 4F:
jak zamówić kuriera_play


Karolina Kadłubek, BOK, GlobKurier.plKarolina Kadłubek

Key Account Manager w firmie Globkurier.pl. Odpowiada za kontakt firmy z kluczowymi klientami. Koordynuje współpracę z przewoźnikami. Zarządza i wspiera swoim wieloletnim doświadczeniem Biuro Obsługi Klienta.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 12% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl