• Ilość zamówionych przesyłek w podsumowaniu zlecenia

    W GlobKurier.pl nie są nam obojętne Twoje problemy i potrzeby. Naszym celem, jest jak najlepsze spełnienie Twoich oczekiwań. Dlatego dodanie w podsumowaniu zamówienia informacji o ilości zamówionych przesyłek jest rozwiązaniem, które powstało z sugestii klienta. Ta niewielka poprawka jest idealnym udogodnieniem dla osób, które jednorazowo składają większe zamówienie. Dzięki temu mają pełną kontrolę nad ilością zamawianych przesyłek. 

    Składanie zamówienia w GlobKurier

    Składając zamówienie w serwisie GlobKurier, już na pierwszym etapie deklarujesz, ile przesyłek chcesz wycenić i wysłać na jednym zamówieniu. Korzystając z szybkiej wyceny, w pierwszej kolejności ustawiasz kraj nadania oraz odbioru, następnie podajesz wymiary przesyłki i jej wagę, a na końcu ilość.

    Podsumowanie zlecenia

    Dla klientów, którzy składają masowe zamówienia, udostępniamy łatwy import pliku CSV, w którym od razu możesz zawrzeć takie informacje, jak: przewoźnik, kwota pobrania, kwota ubezpieczenia przesyłki. Po zaimportowaniu pliku CSV szkice zamówień pojawią się w Panelu Klienta. Możesz wtedy przejść do finalizacji zamówienia. W ostatnim kroku zamówienia, jakim jest podsumowanie, pojawi się informacja o ilości zamówionych przesyłek. Niezależnie, czy za jednym razem nadałeś 2 przesyłki, czy 100 o tych samych wymiarach.

    W GlobKurier.pl staramy się jak najlepiej zautomatyzować proces wysyłkowy oraz wprowadzać rozwiązania, które optymalizują logistykę Twojej firmy. Nie tylko przez zmniejszenie kosztów, ale również oszczędność czasu. Przekonaj się, dlaczego warto korzystać z GlobKurier w swojej firmie.