Kurier FedEx, firma kurierska FedEx, logotyp FedEx

Śledzenie przesyłki FedEx

Sprawdź status przesyłki krajowej i zagranicznej. 

Śledzenie przesyłki FedEx

Nadając przesyłkę, chcesz mieć pewność, że dotrze ona do adresata. Mamy narzędzie, które umożliwi Ci skontrolowanie statusu Twojej przesyłki FedEx. Monitoring przesyłek pozwala na sprawdzenie aktualnego statusu paczki wysłanej przez serwis GlobKurier.pl. Niezależnie od tego, czy wysyłasz pojedynczą paczkę, czy paletę, możesz sprawdzić status swojej przesyłki.

Śledzenie FedEx daje możliwość sprawdzenia realizacji dostawy w czasie rzeczywistym. Pozwala na dokładne określenie lokalizacji przesyłki i ustalenie poszczególnych etapów jej podróży. Za pomocą dostępnych narzędzi, których przewoźnik dostarcza swoim klientom bardzo dużo, możesz uzyskać szczegółowe raporty z poszczególnych etapów. Dostępne w tych narzędziach formularze do monitoringu są bardzo intuicyjne i proste w obsłudze. Z usługi FedEx śledzenie paczki możesz skorzystać w dowolnym momencie realizacji dostawy.

Jak śledzić przesyłkę FedEx?

Przekonaj się, jakie  łatwe jest śledzenie przesyłki FedEx!

Aby zlokalizować przesyłkę kurierską FedEx, zamówioną przez GlobKurier.pl należy:

1.Wpisać  numer GK przesyłki

Jest generowany automatycznie po wypełnieniu formularza nadania przesyłki kurierskiej. Pojawia się w tytule maila informującego o dokonaniu zamówienia, w mailu potwierdzającym dostarczenie przesyłki, w liście przewozowym. Można go również znaleźć w panelu klienta w zakładce przesyłki i zamówienia. 

2.Po naciśnięciu przycisku zlokalizuj wyświetli się historia realizowanego zamówienia.

Śledzenie przesyłki FedEx
Przykładowy list przewozowy FedEx

Przesyłka FedEx

Skorzystaj z szerokiej oferty jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm kurierskich, jaką jest FedEx. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz wysłać przesyłkę przewoźnikiem FedEx do jednego z ponad 190 krajów na świecie. Możesz stale monitorować status swojej przesyłki FedEx. Gwarantujemy, że dotrze do odbiorcy, chyba że wyląduje na bezludnej wyspie, jak w przypadku przesyłek z filmu Cast Away – poza światem (choć wiadomo, że to nieprawdopodobne).

Historia FedEx rozpoczęła się w 1965 roku od zaprojektowania systemu bezpiecznego dostarczania pilnych przesyłek. Umiejętne rozpoznanie potrzeb klientów pozwoliło na dynamiczny rozwój firmy i jej szybką ekspansję na kolejne rynki. Od momentu wejścia do Europy w roku 1984 do chwili obecnej przewoźnik może pochwalić się rozbudowaniem dużej sieci transportowej i możliwością dostarczania przesyłek do setek miast na terenie różnych krajów, w tym Polski. Podobnie wygląda sytuacja na innych kontynentach. Możliwość szybkiego dostarczania przesyłek pomiędzy klientami zamieszkującymi różne kraje i kontynenty to niewątpliwy atut firmy FedEx.

Na rozwój przewoźnika bez wątpienia wpłynęło połączenie z innym dużym graczem z branży transportowej – firmą TNT. Dzięki temu otworzyły się przed nim nowe możliwości i poszerzyło się spektrum usług oferowanych klientom. Obecnie do ich dyspozycji pozostaje największa na świecie ekspresowa sieć lotnicza i rozbudowana drogowa sieć połączeń europejskich. Zaletą jest możliwość realizowania dostaw do 220 krajów i terytoriów na całym świecie. Ogromnym atutem są też możliwości, jakie daje usługa FedEx śledzenie. Dzięki niej klienci mogą na bieżąco monitorować etap dostarczenia przesyłki, co daje większe poczucie pewności, że ta dotrze na czas do miejsca docelowego.

Tracking przesyłki FedEx - ważne informacje

Ogromną zaletą przewoźnika FedEx jest korzystanie z innowacyjnych technologii, które zostały zorientowane na klienta. Dzięki temu, że firma korzysta z rozbudowanych sieci komputerowych i telekomunikacyjnych, osobom korzystającym z jej usług może zaoferować śledzenie przesyłek w czasie rzeczywistym. To wartość dodana do świadczonych na najwyższym poziomie usług FedEx możliwa do realizacji dzięki wyposażeniu pracowników w komputery podręczne SuperTracker. Dzięki nim mogą oni na bieżąco rejestrować poszczególne etapy transportu w zintegrowanej sieci FedEx.

Monitorowanie etapu realizacji dostawy możliwe jest zarówno poprzez witrynę Globkurier.pl FedEx śledzenie przesyłki, gdzie należy podać numer zamówienia, jak i bezpośrednio na stronie przewoźnika. W tym celu w odpowiednim polu na stronie www należy podać numer przesyłki. Ponieważ FedEx, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zadbał o szerokie możliwości monitorowania przesyłek, ich lokalizację możesz też sprawdzić po numerze referencyjnym związanym z przesyłką. Pamiętaj, że na stronie przewoźnika masz możliwość jednoczesnego sprawdzania aż do 30 numerów. Jako zalogowany użytkownik możesz też korzystać z usługi FedEx Insight, która pozwala obserwować trasę przesyłki za pomocą strony internetowej. W tym celu nie ma potrzeby podawania numeru przesyłki. Kolejną opcją jest możliwość sprawdzenia statusu przesyłki przez wiadomość e-mail.

Zobacz, jak proste jest śledzenie paczki w GlobKurier.pl

Jak śledzić przesyłkę bez rejestracji?

Zamówiłeś przesyłkę w GlobKurier.pl bez rejestracji? Chcesz sprawdzić jej status? Mamy dla Ciebie, krótki poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku śledzić paczkę:

Jak śledzić przesyłkę posiadając konto?

Posiadasz konto w GlobKurier.pl i chcesz sprawdzić status swojej paczki? Możesz to zrobić w bardzo prosty sposób, obejrzyj krótki film instruktażowy i monitoruj swoją przesyłkę: 

WYSYŁASZ WIĘCEJ NIŻ 5 PRZESYŁEK MIESIĘCZNIE?
SKONTAKUJ SIĘ Z NAMI: