Dla skrócenia czasu rozpatrywania zgłoś reklamację przez poniższy formularz.
PROCEDURY REKLAMACYJNE
SPRAWDŹ PONIŻEJ

W sprawach związanych z reklamacjami, bardzo prosimy o kontakt pod adresem mailowym: reklamacje@globkurier.pl
1) Oryginał formularza według załączonego wzoru. Pobierz
2) Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia oryginału listu przewozowego (egzemplarz otrzymany od przewoźnika).
3) Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia udokumentowanej kwoty roszczenia (faktura zakupu).
4) Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia protokołu sporządzonego bezpośrednio przy doręczeniu przesyłki.*
5) Zdjęcia dokumentujące uszkodzenie przesyłki.
z tytułu
OPÓŹNIENIA W DORĘCZENIU
1) Oryginał formularza według załączonego wzoru. Pobierz
2) Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia oryginał listu przewozowego (egzemplarz otrzymany od przewoźnika).
Z tytUłu braku zwrotu należności
1) Oryginał formularza według załączonego wzoru. Pobierz
2) Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia oryginału listu przewozowego (egzemplarz otrzymany od przewoźnika).
3) Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia faktury potwierdzająca płatność za usługę.
Z tytUłu REKLAMACJI FAKTUR
1) W celu złożenia reklamacji faktury w opisie zamieść numer faktury oraz opis reklamowanej usługi.
2) Pamiętaj, że złożenie reklamacji nie zwalnia Cię z konieczności opłacenia reklamowanej faktury.
3) Opłacenie faktury jest warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji.
Jeśli będą potrzebne dodatkowe dokumenty Dział Reklamacji skontaktuje się z Państwem.
W dniu 19.03.20 firma InPost uruchomiła formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych: https://inpost.pl/protokol
Można uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji.
Forma online jest na ten moment jedyną dostępną dla klienta opcją na wypełnienie protokołu szkody.
Proces sporządzenia protokołu szkody będzie niezależny od procesu reklamacyjnego. Oznacza to, że klient zobowiązany jest do wypełnienia standardowego formularza reklamacyjnego oraz przesłania pozostałych wymaganych w procesie dokumentów.
Każdemu Klientowi przysługuje prawo do reklamacji gdy usługa nie jest według niego należycie wykonana. Należy pamiętać, że gdy z reklamacją występuje inna osoba niż Klient, który zlecił usługę, powinna ona dołączyć dokument przelewu praw albo pełnomocnictwo. Reklamacja może być złożona w przypadku gdy:
PRZESYŁKA DOTARŁA
Z OPÓŹNIENIEM
ZOSTAŁA USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU
ZOSTAŁA ZAGUBIONA PODCZAS TRANSPORTU
Proszę pamiętać, że nieterminowy odbiór nie podlega reklamacji.
W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera w dniu doręczenia przesyłki. Gdy przesyłka doszła z opóźnieniem należy zgłosić reklamację w terminie do 7 dni od dnia odbioru by reklamacja mogła być rozpatrywana.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte lub niewłaściwe wykonanie usługi gdy:
adresat zmienił miejsce zamieszkania lub, w przypadku firmy, adres siedziby;
waga deklarowana przy wysłaniu nie odpowiada faktycznej wadze przesyłki;
zawartość deklarowana przy wysłaniu nie odpowiada faktycznej zawartości przesyłki;
odbiorca odmówi spełnienia warunków doręczenia przesyłki, np. odmówi zapłaty za przesyłkę gdy jest ona na koszt odbiorcy;
zaistnieje tzw. „siła wyższa” np. obfite opady śniegu, strajki, powodzie, pożary itp.
przesyłka zwiera towary niebezpieczne bądź wyłączone z transportu danego przewoźnika.
Co powinna zawierać reklamacja?

- imię, nazwisko oraz adres składającego;
- kwotę roszczenia;
- tytuł oraz uzasadnienie i podpis uprawnionego.
Do pisma reklamacyjnego dołączamy również oryginał Protokołu Przekazania Przesyłki (np. list przewozowy) oraz potwierdzone kopie dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia oraz jeżeli go sporządzono przy przyjęciu przesyłki i oryginał protokołu szkodowego (egzemplarz należący do poszkodowanego). Oczywiście nie należy zapomnieć o fakturze bądź sporządzonym kosztorysie, które potwierdzą wartość towaru znajdującego się w przesyłce oraz straty wynikające z jej opóźnienia w dostawie, braku doręczenia bądź uszkodzenia.