• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Aktualności > Dotrzymywać kroku konkurencji, czyli jak adaptować najnowsze rozwiązania technologiczne.
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 07maj 2018

    Dotrzymywać kroku konkurencji, czyli jak adaptować najnowsze rozwiązania technologiczne.

    Spis treści

    • Klasyczne metody biznesowe, a najnowsze rozwiązania technologiczne.
    • Siła napędowa tkwi w Internecie
    • Z duchem nowych czasów
    • Które najnowsze rozwiązania technologiczne zaadaptować? 
      • Personalizacja
      • Boty
      • Sztuczna inteligencja
      • Digital marketing
      • Omnichannel
      • Live Streaming
      • Marketplace
      • Cloud Computing
      • Big Data
    • Dbaj o internetową reputację

    Klasyczne metody biznesowe, a najnowsze rozwiązania technologiczne.

    najnowsze rozwiązania technologiczne dla e-commerce

    GlobKurier multichannel

    W  dobie prężnego rozwoju nowoczesnych technologii trudno stwierdzić, które rozwiązania są ciągle nowe, a które stają się normą. Jedno jest pewne. Bez adaptacji nowinek nie ma mowy o pozyskiwaniu nowych klientów. Współczesny przedsiębiorca musi na bieżąco sprawdzać, co w biznesowej i technologicznej trawie piszczy i adaptować najnowsze rozwiązania technologiczne, które pasują do charakteru jego produktu/marki.

    Siła napędowa tkwi w Internecie

    Postęp technologiczny jest widoczny w każdej branży. Nawet w tych tradycyjnych, związanych z szeroko rozumianym rzemiosłem. Także do lokalnych fachowców zawitał Internet. Właśnie dlatego nawet z najdalszego zakątka świata możemy zamówić wymyślny prezent zrobiony przez lokalnego rzemieślnika. Przewiduje się, że do 2020 r. najważniejszym urządzeniem podłączonym do sieci stanie się smartfon. Tym samym zarówno klienci, jak i sprzedawcy będą w stałym kontakcie. Sektor e-commerce i tak ma już imponujące wyniki. Zasięgi branży będą jednak ciągle rosły w górę.

    Przedsiębiorca nie reklamujący się, ani nie oferujący usług w Internecie wydaje się być na straconej pozycji.

    Z duchem nowych czasów

    Posiadanie responsywnej strony swojej firmy w Internecie to już podstawa. Absolutne minimum to także posiadanie swoich danych na platformach z bazami adresowymi. Doskonałym pomysłem jest zainwestowanie w aplikację mobilną, ale należy pamiętać, że samo stworzenie aplikacji nie wystarczy. Trzeba ciągle dbać, aby aplikacja dostarczała użytkownikom tego czego szukają. W przeciwnym wypadku ich interakcja z naszą aplikacją, może się zakończyć w chwili jej pobrania.

    Innym, dziś już także bardzo „standardowym” krokiem jest posiadanie FunPage na Facebooku ale i tu należy pamiętać o tym, aby mieć na taką stronę pomysł i być konsekwentnym w jej prowadzeniu. Strony w Social Mediach mają na celu interakcje z klientami/fanami. Jeśli nasi klienci nie znajdą na takich stronach aktualnych informacji, może się okazać, że strony zaczną działać na naszą niekorzyść i zamiast budowania lojalności klientów, będą budować bariery i klienci uciekną do konkurencji.

    Które najnowsze rozwiązania technologiczne zaadaptować? 

    1. Personalizacja

    Indywidualizacja ofert oraz komunikatów dla klientów to jeden z najnowszych trendów branży e-commerce. Żeby poprawić osiągnięcia sprzedażowe należy tak kształtować propozycje ofertowe, by klient mógł wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję. Konieczne jest także zainwestowanie w Customer Service.

    1. Boty

    Umożliwiają gromadzenie potencjalnych klientów i odsyłanie tych złych. Chatboty pozwalają na komunikację 24/7.

    1. Sztuczna inteligencja

    Rozwój AI pozwolił np. na wykreowanie narzędzi, które są w stanie odróżnić maile automatyczne od pisanych przez prywatnych klientów.

    1. Digital marketing

    Social marketing, e-mail marketing oraz content marketing to narzędzia, które mają ogromne znaczenie dla osiągnięć firmy.

    1. Omnichannel

    Przenikanie się tradycyjnych internetowych kanałów sprzedaży.

    1. Live Streaming

    Czyli transmitowanie video w czasie rzeczywistym.

    1. Marketplace

    Czyli łączenie profesjonalnych platform sprzedażowych z klientami. Twoje produkty powinny znajdować się np. na Amazonie, Allegro.

    1. Cloud Computing

    Korzystanie z chmury obliczeniowej to sposób na nieograniczony dostęp do programów i danych z każdego zakątka świata.  Nie jest konieczne instalowanie lub aktualizowanie programów (co przyczynia się też do ograniczenia wydatków na licencje).

    1. Big Data

    Oprogramowanie analizujące ogromne ilości danych pozwala na podejmowanie trafnych i szybkich decyzji oraz zdobywanie nowych klientów.

    Dbaj o internetową reputację

    Aż 81% klientów sprawdza opinie dotyczące konkretnego produktu i marki w Internecie. Sprawdzane są rankingi towarów, komentarze na portalach konsumenckich oraz informacje dostarczane przez innych użytkowników na portalach społecznościowych. Internetowa reputacja ma ogromne znaczenie dla rozwoju biznesu. Im częściej nazwa marki pojawia się w sieci (oczywiście w pozytywnym kontekście!), tym większa szansa, że uda się zdobyć kolejnego klienta.

    Internet to także kopalnia wiedzy o potrzebach konsumenckich. Przedsiębiorcy powinni śledzić branżowe fora i zwracać uwagę na zapytania anonimowych internautów. Wiedza uzyskana w ten sposób może okazać się bezcenna.


    Poprzedni wpis << RODO checklista dla sklepu internetowego
    Następny wpis W jaki sposób wspierać fundacje >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    Czym jest waga wolumetryczna

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Handel międzynarodowy i jego możliwości

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz