Mobile Trends Conference for e-commerce – dowiedz się jak rozwijać swój biznes w przestrzeni internetowej z wykorzystaniem kanałów mobilnych

13 i 14 września 2018 roku w  Hotelu Best Western Premier w Krakowie odbędzie się Konferencja Mobile Trends. Tegoroczna edycja przygotowana jest specjalnie dla przedsiębiorców z  sektora e-handlu. Wydarzenie będzie skupione na zagadnieniach związanych z rozpowszechnianiem wykorzystywania kanałów mobilnych w biznesie online oraz dostarczaniem rzetelnej i sprawdzonej wiedzy na temat tego typu rozwiązań. Jeżeli interesujesz się zagadnieniami z zakresu e-commerce i branż marketingowo-sprzedażowych nie może Cię tam zabraknąć. To jedyna okazja, by wymienić się doświadczeniami ze specjalistami i poznać nowe trendy funkcjonujące na rynku.

Potencjał rozwiązań mobilnych

Coraz więcej Polaków wykorzystuje urządzenia mobilne nie tylko do komunikacji interpersonalnej, ale również jako narzędzia umożliwiające dokonywania zakupów w przestrzeni internetowej. „Jak pokazuje raport E-commerce w Polsce 2018, stworzony przez Gemius PBI, już ponad połowa kobiet i 46% mężczyzn w naszym kraju dokonuje zakupów przez internet. Aż 38% Polaków jest zainteresowanych obsługą klienta zgodnie z modelem “tylko online”, co na tle innych krajów Europy daje bardzo obiecujące wyniki”(informacja prasowa Mobile Trends).

E-sklepy chcąc nadążyć za preferowanymi zachowaniami konsumentów, muszą przygotować się więc na zmiany i szybko wprowadzić nowe, funkcjonalne rozwiązania. Działania te w znaczącym stopniu przełożą się na wzrost liczby użytkowników korzystających z danego serwisu. Zwiększą tym samym sprzedaż produktów. Co zrobić, by ułatwić potencjalnym klientom ten proces? Odpowiedzi na te pytanie dostarczą podczas własnych prelekcji między innymi Michał Giera, który opowie o aktualnych oczekiwaniach użytkowników względem aplikacji zakupowych czy Joanna Ostafin – ekspertka w projektowaniu rozwiązań mobilnych dla generacji Z.

Zagraniczne platformy zakupowe

Na przestrzeni ostatnich lat możemy zaobserwować również popularyzację wykorzystywania przez Polaków zagranicznych serwisów zakupowych. Z badań wynika, że już co czwarty obywatel kupuje za pośrednictwem tego typu platform. Według statystyk firmy Gemius w maju tego roku z usług AliExpress skorzystało blisko 3,1 miliona Polaków. Niewiele mniejsze osiągnięcia notuje Amazon – 2,7 miliona czy eBay – 1,4 miliona użytkowników.

Dodatkowo konsumenci coraz częściej przyznają się, że dokonują zakupów online właśnie za pośrednictwem urządzeń mobilnych. O tym, jak wygląda rynek mobile w Rumunii, opowie Raluca Radu – Country Manager z Answear . Prelegentka porówna go także z innymi państwami.

Jak pozyskać klientów?

Przede wszystkim należy poznać ich potrzeby, spojrzeć na proces zakupowy z innego punktu widzenia. Następnie przygotować spójną strategię i wybrać odpowiednie technologie do działania. Warto zaprojektować, przetestować i wdrożyć w życie aplikację bądź ulepszyć posiadaną stronę internetową, a także zabezpieczyć dane odbiorców wprowadzając między innymi certyfikaty SSL. Cały proces wydaje się zawiły i skomplikowany, dlatego z pomocą zmierza Mobile Trends Conference 2018.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

W wydarzeniu weźmie udział 25 prelegentów zarówno z kraju jak i zza granicy, działających prężnie w sektorze m-commerce. Ciekawe prelekcje, panele dyskusyjne oraz sesje Q&A sprawią, że uczestnicy otrzymają podczas tych dwóch dni sporą dawkę wiedzy i inspiracji do działania.

 Rozwój nowoczesnych technologii i preferencje wykorzystywania M-commerce w procesie zakupowym przez użytkowników generacji Y i Z sprawia, że sklepy internetowe muszą dynamicznie rozwijać i udoskonalać własne platformy w sferze mobile. Chęć ciągłego rozwój determinuje więc pogoń za klientem, którego wymagania zmieniają się na przestrzeni lat. Uważamy, że konferencja Mobile Trends for e-commerce jest strzałem w dziesiątkę, ponieważ dotyka aktualnych problemów, z którymi na co dzień borykają się handlowcy. Spotkanie z gronem doświadczonych specjalistów i ekspertów zarówno z branży e-commerce, jak i mobile to idealne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy prowadzącego sklep internetowy, jak również zespołów zajmujących się marketingiem i sprzedażą. My również nie możemy pominąć udziału w tak rozwojowej konferencji. Jako firma wciąż poszukujemy nowych ścieżek rozwoju i rozwiązań technologicznych. Sami oferujemy również usługi dla e-commerce. Naszą najnowszą funkcjonalnością jest między innymi integracja z platformą eBay, dzięki której klienci mogą sprawnie nadawać paczki do kontrahentów na całym świecie. – Matueusz Pycia, CEO GlobKurier.pl

 

GlobKurier.pl partnerem Mobile Trends Conference for e-commerce