DPD Polska po raz drugi nagrodzony

DPD Van - DPD nagrodzony

Firma DPD Polska, która jest liderem krajowego rynku kurierskiego, po raz drugi otrzymała tytuł „Marka godna zaufania”. Nagroda świadczy o dużym zaufaniu konsumentów, dużej rozpoznawalności i sile marki DPD na polskim rynku.

Uroczysta gala odbyła się 30 maja w teatrze Kamienica w Warszawie. Gala podsumowywała program „Marka Godna Zaufania”. Nagrodę dla DPD Polska odebrał Łukasz Zembowicz, który jest członkiem zarządu DPD Polska, Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu.

Wyróżnienie przyznaje redakcja miesięcznik My Company Polska. Zwycięstwa wybierany jest na podstawie badań, które przeprowadza firma Kantar Millward Brown, w którym biorą udział przedsiębiorcy – reprezentanci sektora MŚP. Respondenci wypełniali ankiety online, w których spontanicznie odpowiadali, jakiej marce z danej kategorii ufają najbardziej.  Badani mieli za zadanie wytypowanie firm w 26 kategoriach najpopularniejszych usług i produktów dla biznesu. Pytania należy do otwartych, co dawało równe szanse nominacji każdej marce niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów były w pełni subiektywne i bazowały na ich prywatnej wiedzy i doświadczeniach.

Łukasz Zembowicz zapewnia, że: Nagrody przyznawane w wyniku rekomendacji ze strony klientów cieszą nas najbardziej, a ich zaufanie to nasz największy kapitał. Wyróżnienie „Marka Godna Zaufania” jest kolejnym po Superbrands potwierdzeniem tego, że marka DPD kojarzy się z cenionymi wartościami – wygodą, niezawodnością i bezpieczeństwem, a także z innowacyjnością i elastycznością. Naszą ofertę kierujemy do różnych grup klientów i dążymy do zapewnienia im jak najlepszych doświadczeń. 

Źródło: e-logistyka.pl