Podsumowanie GlobWebinaru – Czego nauczył nas 2020?

Kolejne świetne wydarzenie za nami! We wtorek, 23 marca br., o godzinie 11.00 obył się pierwszy #GlobWebinar online pt. Czego nauczył nas 2020? Czyli dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021. W drugiej części został poruszony temat „Dlaczego sprawne płatności w e-commerce to wygoda klienta”. W roli prelegentek wystąpiły Karolina Kadłubek Customer Success Manager z GlobKurier oraz Paulina Czokajło Key Account Manager z imoje, ING. Rozmowę moderowała Karolina Chwolek Marketing Specialist GlobKurier. W webinarze uczestniczyło ponad 50 osób, chcących zapoznać się z tym, co warunkowało decyzje konsumenckie w 2020 roku i jakie są prognozy na ten rok.

Kluczowe zagadnienia – dostawa i preferencje klienta

Na webinarze prelegentki zwróciły uwagę, jak ważną rolę pełni dostawa w świecie e-commerce. Z omówionego raportu wynikało, że ponad 73% internautów dokonuje zakupów online, a najczęstszymi problemami napotykanymi przy zakupie jest długa forma dostawy i niepewności związane z płatnościami. Karolina Kadłubek ze swojego doświadczenia opowiedziała, dlaczego warto współpracować z operatorem logistycznym i jak to wpływa na polepszenie budżetu e-commerce, a także na relacje z klientami. Natomiast Paulina Czokajło odniosła się do tematu związanego z szybkimi płatnościami online, których wybór na stronie powinien być wręcz koniecznością.

Spotkanie na żywo pokazało także, jakie inne przeszkody stoją na drodze konsumenta podczas zakupów i co sprawia, że jedne sklepy są znacznie częściej wybierane od innych. Jednym z takich czynników okazała się być przyjazna i wiarygodna witryna, która posiadała wszystkie informacje o sklepie, takie jak adres oraz łatwa polityka zwrotów.

Pytania do ekspertów GlobWebinaru

W trakcie webinaru nie zabrakło pytań od uczestników, które dotyczyły m.in. możliwości integracji firmy z GlobKurier oraz preferowanego wyboru płatności. Na wszystkie te pytania odpowiedziały prelegentki, dodając od siebie celne spostrzeżenia i historie bazujące na własnym doświadczeniu.

Nie było Cię na webinarze?

Nic straconego! Dla wszystkich osób, które nie mogły uczestniczyć w webinarze, udostępniamy prezentację ze spotkania — >Prezentacja GlobKurier oraz Prezentacja imoje.

Możesz także zobaczyć nagranie z webinara Tutaj.

Aby być na bieżąco z naszymi kolejnymi wydarzeniami, zachęcamy do obserwowania naszych social media!


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 12% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl